Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 43

Gestart door matthew, 28 juni 2012, 12:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 23 augustus 2012, 18:27:04
Hij heeft zijn banden onderweg geruild hè slimpie! Staat in zijn projectpagina beschreven. :D

klopt,maar de banden die nu onder de meg zitten,zijn niet slecht,maar ik werd er op geattendeerd dat ik er ook niet mee moest vliegen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Jacques

Gefeliciteerd! Nu weet je ook het verschil tussen een F7R en de rest. Een F7R is gewoon een supermotor. En zoals je al had gelezen, daar is nog wat meer uit te halen met een ander spruitstuk.

Roadkill (Michiel)

@ Erwin, ja maar de remmen niet ;)

@ Christiaan: snap het wel, deed ik vroeger ook (sterker ik haal nu bij lange na de 200 niet :D ) maar trap de auto nu pas op zijn staart als ik zeker weet dat ie technisch helemaal ok is, dus als ik een nieuwe auto heb is dat niet bij de eerste rit  :)

maarre denk dat je hier heel leuke dingen mee kan doen :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

Citaat van: Jacques op 23 augustus 2012, 18:46:26
Gefeliciteerd! Nu weet je ook het verschil tussen een F7R en de rest. Een F7R is gewoon een supermotor. En zoals je al had gelezen, daar is nog wat meer uit te halen met een ander spruitstuk.

yup,waar haal je die?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 23 augustus 2012, 19:10:10
@ Erwin, ja maar de remmen niet ;)

@ Christiaan: snap het wel, deed ik vroeger ook (sterker ik haal nu bij lange na de 200 niet :D ) maar trap de auto nu pas op zijn staart als ik zeker weet dat ie technisch helemaal ok is, dus als ik een nieuwe auto heb is dat niet bij de eerste rit  :)

maarre denk dat je hier heel leuke dingen mee kan doen :D

bij deze ga ik ook lekker los,zal wel meer jaren plan worden.

eerst maar eens technisch in orde maken,en dan opbouwen maar.

eerst volgende dyno meeting kijken hoeveel pks het beesje nog
over heeft gehouden na 16 jaar
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Hij zou 215 moeten kunnen. Hè, wat jammer dat de Megane II met een 2.0 16V blok een stuk minder potent is. (aan de andere kant: wat zou dan m'n verbruik zijn?  8)7)

sijm138 (jesse)

@christian.

ik zag dat je de schroefset van je 1.6 mischien op je 2.0L wou zetten maar dat gaat niet passen.
omdat de gaten op je fusse op een andere plek zitten.
dus als je je schroefset dan evt gaat verkopen hou ik me aan bevolen :P
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Nicole

Past wel hoor :) Tenminste, het is passend te maken.

Wij hebben 1.6e veerpoten voorheen ook passend gemaakt voor de naven etc van een 2.0 16v. :)

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Christian de Vriend

Ik ga het ff bekijken,wat ik sowieso niet overneem,zijn de veren,ik bestel dan de 16v veren,schokdempers zijn het zelfde.

Net nog iets gevonden in de auto,geeft een goed gevoel

In 2011 is de kop naar een revisie bedrijf geweest voor het afpersen en vlakken van de kop,en de kleppen zijn aangepakt.
enkele dagen later zijn er kopbouten besteld bij een ander bedrijf,en 1 dag later een lijst met onderdelen bij een renault dealer
distri set
koppakking set
koel vl. pomp
en diverse kleine prullen

kortom,mn kop is in iedergeval goed,dus die tegen slag (hoop ik) nog ff niet te krijgen.

Had je nog interesse in het stuur Nicole?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Heatzone (Mark)

Super vet Christian !-!

Veel plezier met je nieuwe auto en ik zal je updates volgen!! Heb je lang moeten zoeken om dit exemplaar te vinden?

Christian de Vriend

een zoektocht was het niet,toevallig was ik bij een maat van me (tuninghouse) en zaten we
beetje te babbelen over wat ik wilde,mijn idee was om pas volgend jaar te zoeken,ik wilde
laten zien waar ik naar zocht,en vroeg of die naast MP nog een site wist,en hij kwam met
gaspedaal.nl en daar vond ik hem,mn lieve vrouw vond het jammer dat ik zo lang moest wachten
en ze was mn gejammer soms beu,dus na overleg heeft mn maat opgebeld en nog wat van de
prijs afgehaalt,en ben ik hem die dag gaan ophalen.

kortom,ik dacht pas na 1 jaar dat ik ging zoeken,maar het duurde een paar uur uit eindelijk.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

vind de reacties super over mn nieuwe project

Dankje allemaal  !-! !-! !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Jacques

#118
Chris, Ik gebruik een Devil 4in2in1 spruitstuk met een megane cup 200 cells race-kat. http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=15966.msg294829#msg294829 Je kunt ze nog kopen bij http://www.gg-motorsport.homepage.t-online.de/catalog/index.php?cPath=95_25_128_34 Maar er zijn meer leuke spruitstukken. Hier kun je je Frans ophalen: http://www.clio-williams.net/forum/viewtopic.php?t=31752

Christian de Vriend

die mocht ik toch niet overnemen?

voorlopig heb ik er de centen niet voor,eerst alles technisch in orde maken,daarna gaat het
kietelen beginnen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev