Advertenties


Klets maar raak DEEL 184

Gestart door Stefan, 26 juni 2012, 22:31:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Uhm na hoeveel kilometer heb je die olie en kvs moeten bijvullen? (enne ben blij dat ik eindelijk een lip voor je heb kunnen vinden)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Ik denk zo'n 16.000-17.000km.
Ik ook Y Da's zo ongeveer het laatste wat er aan de Mégane gaat gebeuren :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

En het is ook bekend hoe de Clio IV Estate eruit komt te zien

Want one!  Y

Roadkill (Michiel)

Zo die vind ik denk ik nog mooier dan de megIII estate... (maar eerst eens in het echie zien)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy (Coup a One)

@ Dante zou jij deze Tom verder kunnen helpen, gezien jullie de zelfde units hebben http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=15802.msg292554;topicseen#new  _o_

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dirk Kuipers op 10 juli 2012, 09:02:27
Die meldingen, hebben jullie die alleen sávonds? Oftewel, op de drukke internet tijden?
Grag hoor ik even wanneer jullie deze meldingen krijgen (tijdstippen).

Zojuist 16:16 wederom gahad l-

Koentje

Citaat van: Tedo op 11 juli 2012, 13:44:30
En het is ook bekend hoe de Clio IV Estate eruit komt te zien

Want one!  Y

Ik vind hem mooier dan die oudere...

Roy (Coup a One)


Dennis Postma

Ziet er netjes uit zo op het eerste gezicht. Nu nog een totaal plaatje.  !-!

Edwin Postma

Truckertje

Tedo

@Dante: gooi eens een flesje injectorreiniger in je (bijna lege) tank, en dan 25-30 liter tanken.
Als die van mij eens in de twee jaar wat minder op toeren blijft na de koude start, is dat altijd de remedie.

Wat betreft de Clio IV: de voorzijde was al bekend natuurlijk, dus denk die er maar bij.

juul

Die nieuwe Clio ziet er wel netjes uit.
Ik vind alleen dat ze voor de clio geen Estate hadden moeten maken, vind het dan niet echt "clio" meer.
Dat is voor mijtoch wel een kleine auto. Zo van we maken er een stukje aan en dan heb je een station.

Tedo

Er is toch best een markt voor. Renault was er zelfs laat bij (want o.a. de Polo en Ibiza variant bestonden al veel langer, en ook de 206 SW was eerder).

Bij de Megane III is zelfs ruim 80% een Estate (voornamelijk lease, dat wel). De huidige Clio Estate zal dat nu niet halen, maar met dit nieuwe model zou zomaar de helft van de verkochte auto's een Estate kunnen zijn, denk ik.
Het zou voor mij in de toekomst (want een nieuwe zit er niet in) i.i.g. wel een optie zijn.

juul

het is ook wel handig een Estate en de Megane is ook zeker niet verkeerd (als ik een geldbom had.... ).
maar ik vind de Clio eigenlijk niet een model om er een station van te maken, maar dat is ieder voor zich natuurijk

Tedo

Volgens mij verschuift het gewoon allemaal. Vroeger had je alleen de R18 en R21 als station (dat is nu zeg maar de Laguna). Maar qua formaat zijn de Megane II en III station ongeveer zo groot als de R18. De voorganger van de Megane, de R19, was er niet als station. Sterker: de Megane I station kwam pas bij de phase 2. De Clio I en II bestonden ook niet als station, en bij de Clio III kwam 'ie pas later. Maar "men" wil tegenwoordig kleinere, zuinigere auto's én veel binnenruimte. En als ik die Clio IV zo zie, komt die qua formaat wel overeen met de R11/R19 van weleer.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev