Advertenties

Klets maar raak DEEL 184

Gestart door Stefan, 26 juni 2012, 22:31:31

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Ik dacht dat we het hadden over opletten waar we tanken (en niet wat). Want dat je met gas goedkoper uit bent dan met benzine is duidelijk. En als ik zoveel reed als jij reed ik ook diesel of gas.

Dante

Ik kijk hier ook altijd rond. Als de Shell (bemand) 1,679/l kost, kost even verderop de BP (bemand) 1,719/l, de Texaco (bemand) 1,699/l & de Texaco (onbemand) 1,659/l. En die laatste 3 zitten binnen 200m van elkaar...:D

Overigens, de Argos Oil pompstations in het Westland e.o. hebben dit weekend (& sommigen tot eind augustus) een actie met 13c/l korting...!-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Helaas is die 13 cent korting dan weer t.o.v. de snelwegprijs, zodat je er per saldo niet veel mee opschiet (zeker niet als je om moet rijden voor een Argos pomp).

Benjamin Renon

Binnenkort 7 juli is er een Summer detail day bij Carclean in Berkel en Rodenrijs. Hier kun je dan ook profiteren van diverse acties. Voor diegenen die meer info willen. http://www.carclean.nl/clinic.aspx?id=45 Natuurlijk handig voor sommigen die misschien in de buurt wonen... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Tedo op 27 juni 2012, 20:33:02
Ik dacht dat we het hadden over opletten waar we tanken (en niet wat). Want dat je met gas goedkoper uit bent dan met benzine is duidelijk. En als ik zoveel reed als jij reed ik ook diesel of gas.

Ik wilde enkel even zeggen hoe prettig het tanken is met gas, daar kan je tenminste nog leuk auto meerijden, en ook nog eens wat andere dingen. En LPG is natuurlijk al bij veel lagere kilometers per jaar aantrekkelijk als je een occaasie koopt waar het al in zit. Hmm ik klink wel heel erg als een LPG-lobbyist geloof ik :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

@Benjamin: bedankt, dat is voor mij dichtbij. Ik wilde me opgeven voor uitdeuken zonder spuiten, maar dat is helaas nog niet mogelijk.

Dante

@Benjamin: Ik denk dat ik wel ff langs wip voor 11u voor die give-aways...:q En zelf heb ik nog wat Mother's spul nodig...

@Tedo: Dan was de uitdeuker in de UK (65 euro voor 4 deuken) toch wel een flink stuk goedkoper... :D

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Hier zou het € 25 per deuk zijn (en ik heb maar een deukje, zoals je gezien hebt).
Ik heb ook contact opgenomen met de deukentovenaar, die zit hier in de stad.

Dante

Hmm... Zou die quantumkorting doen als ik de mijne ernaast parkeer. Ik kan er zo al een stuk of 5, 6 bedenken die ik er uit zou willen hebben... o-) ;)
En ik zou nog eens bij 'm langsgaan nadat ik 'm in Nijkerkerveen heb gesproken...

Fb

Tedo

Zeg maar wanneer je kan dan!  !-!

Benjamin Renon

Is goed Dante. !-! Laat maar wat via PM weten. Het is een beetje te veel van het goede om alleen voor een dap even op en neer te rijden, terwijl er meerdere in de buurt wonen en een week later ook bij AC de Meern zijn. :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Weet iemand alnog een goed en vertrouwd adres voor Devil-Dayliners koplamp-units met Led knipperlichten, en roep nu geen SKG-carstyling alsjeblieft :neen:

Rogier

Rogier

Hier betaal je bij de shell 1,64 en bij de makro is het nu 1,61 :P dus ik rijd ook heerlijk rond in me auto :D

Joey Voormolen

@ roy gewoon niet kopen. Ik vind ze persoonlijk niet mooi, maar dat heb ik ook met de angel eyes.
Vind de standaard lampen het mooist daar komt het eigenlijk op neer.
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev