Advertenties

Klets maar raak DEEL 184

Gestart door Stefan, 26 juni 2012, 22:31:31

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

PICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (of moet je eerst nog testvliegen op schiphol :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Ik zag net wel wat geels overkomen hier. Maar doe inderdaad maar even een foto. Kon het namelijk niet goed zien. :q

Ben benieuwd wat je er eigenlijk mee gedaan hebt aangezien je zei dat je er iets mee van plan was.

Roadkill (Michiel)

Als ik het goed begrepen heb heeft ze de Meg zelfs van achterwielaandrijving moeten voorzien........ (maar ik denk dat we het de 15e wel zien,tenminste ik zou de rest beetje in spanning laten zitten.. :D )
Slow&Low

Dennis Postma

Ze vloog trouwens eerder dan verwacht. Las gisteren nog dat de A380 pas vanaf 1 augustus gaat vliegen op Schiphol.

(Dat laatste is trouwens echt zo). Dus ga tzt wel even met de camera richting Schiphol.

Rebecca Fontijn

@Dennis en Michiel testvlucht ging goed mooi in balans enzo echt het is dat ik jullie graag mag maar anders ......
verder zal het ook pas de 15 zijn dat jullie het zien ben al vootbereid op comentaar

Dennis Postma

Gelukkig weet je wie het zegt.  !-!

We gaan het zien de 15e.

Joey Voormolen

@ rohald Wel hele leuke prijs voor de velgen, maar of de carbon look mooi staat onder jou kleur vraag ik me af.
Persoonlijke smaak he
Lowered M3C GT

Jeremy

De A380 wil ik nou ook wel eens in actie zien! heb nog aan de Glare onderdelen gewerkt toen hij nog in de testfase zat en toen de productie opgestart werd bij Fokker.
De grootste panelen die daar geproduceerd worden zijn 11 bij 4 meter en dat zag er altijd zeer indrukwekkend uit als die met de kraan voorbij kwamen gerold, dus het zal wel heel mooi zijn om dat bakbeest een keer de lucht in te zien gaan.

Dennis Postma

Dan heb je vanaf 1 augustus dus dagelijks de kans om 'm te zien. Emirates gaat er 2 keer per dag mee naar Schiphol vliegen. Ook is er nog een Chinese maatschappij aan het kijken naar de mogelijkheid om met de A380 ricbting Schiphol te vliegen.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Rebecca Fontijn op  3 juli 2012, 18:50:26
@Dennis en Michiel testvlucht ging goed mooi in balans enzo echt het is dat ik jullie graag mag maar anders ......
verder zal het ook pas de 15 zijn dat jullie het zien ben al vootbereid op comentaar

Hebbie hem binnenstaan dan, rij zo langs hoor..... :D (geintje ik wacht het wel af)
Slow&Low

Jeremy

2x per dag is nog niet erg vaak, maar ik ga dan zeker een keertje kijken! ik wil sowieso nog even een keer een kijkje nemen bij de Fokker 100 die al een tijdje op het panoramadek staat. !-!

Rebecca Fontijn

@Michiel mijn auto staat nooit binnen zou niet weten waar dus als je langs wil rijden vindt ik dat prima hoor  Y

Roadkill (Michiel)

Nou heel simpel je zet hem met de neus richting je voor gevel in de voor tuin,op de handrem, dan in zijn 1 aardig wat gas ,handrem eraf halen,en tegelijkertijd je koppeling laten schieten.......(zou wel van te voren je meubels ff een verdieping hoger zetten) daarna uitstappen en gordijnen dicht! :D :D (instant drive-in woning hebbie dan :D ) Geintje he,ben wel benieuwd hoe het staat,en hoeveel die uitsteekt, ik zie hem de 15e wel,ben vanaf vanavond al druk aan het inpakken voor de vakantie dus zou niet weten hoe het in te passen om te komen kijken ;)
Slow&Low

Dennis Postma

Citaat van: Jeremy op  3 juli 2012, 23:20:16
2x per dag is nog niet erg vaak, maar ik ga dan zeker een keertje kijken! ik wil sowieso nog even een keer een kijkje nemen bij de Fokker 100 die al een tijdje op het panoramadek staat. !-!

Heb ik een tijdje terug al eens gedaan. Als je er toch bent is dat zeker leuk om even te bekijken.

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev