Advertenties

Klets maar raak DEEL 184

Gestart door Stefan, 26 juni 2012, 22:31:31

Vorige topic - Volgende topic

Ed_16v

Zo, vandaag klaar met het inbouwen van een compleet Monte Carlo lederen interieur, wat een pokkewerk met die panelen... Vandaag ook een startprobleem opgelost: de Megane sloeg bij koude motor na start meteen af en bleef niet stationair lopen. Na de inlaat te hebben losgehaald, gereinigd en de positie van de stelschroef bij de gaskabel te hebben aangepast is het euvel verholpen. Draait nog wel iets teveel toeren stationair nu, maar dat komt wel.
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Roadkill (Michiel)

@Rohan, word een erg mooie combi met die velgen, ik zeg doen!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rohald op  1 juli 2012, 21:43:39
Wat vinden jullier hiervan?

Wat zou je van deze velgen vinden http://link.marktplaats.nl/573505424 persoonlijk denk ik dat ze je beter staan, aangezien je ook zwarte tinten in je auto bezit! :?
Maar het is het denken waard _o_ Al zijn ze kwa prijs wat duur Y

Koentje

Ik kom ff tussendoor...
Hoe moet ik de orginele radio de code activeren?

Dennis Postma

Van een 107? En dat vraag je op een Renault Megane forum?  ;)

Koentje

ehm... megane 2 ;)

nee, nie van de 107
Die vraag zou ik hier nie eens durven vragen

Dennis Postma

Daar kan ik je het antwoord niet op geven fijne kindervriend.  :neen: 8)7

Tedo

@Koen: met een viercijferige code, in te stellen met het wieltje en de knop onderaan op de stuurbediening van de radio (even aangenomen dat die aanwezig is).

Koentje

We hebben het al; de 4cijferige code m.b.v. zender keuze (1t/m4) en 6 lang ingehouden geactiveert.

Rohald

@Michiel: ik ben al bezig om een afspraak te maken om ze in het echt te bewonderen.
En het is overigens RohaLD >:( :D

@Roy: die heb ik ook gezien, maar ik vind het net putdeksels. Vind spaken mooier. En die ik op het oog heb zijn carbon (merk: League 205 Carbon). Heeft denk ik wel een aparte uitstraling.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Tedo

Sorry, maar ik vind persoonlijk velgen met veel schroeven langs de rand geen porum (tenzij je een Ferrari, Lambo o.i.d. hebt). Maar gelukkig heeft iedereen een eigen smaak, dus als je ze voor een leuke prijs kan kopen en opknappen: doen! !-!

Roadkill (Michiel)

Nou RohaLD (raar btw die hoofdletters als laatste :D :D) ik vind ze erg mooi zeker met carbon (look) ga ik dan ff van uit,heb er zelf aan zitten denken om mijn huidge velgen met carbon te wrappen,maar dan enkel de spaken,maar op dit moment zijn het allemaal ideeen die ik heb...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

@Rohald: Wat Tedo zegt... Niet mijn smaak, maar wel de jouwe :q ;) Goede prijs, goede kwaliteit? Doen! !-!

@Michiel: Zoals Jos onze Wheel Whore is, ben jij onze Wrap Whore... :q ;) :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Rebecca Fontijn

zo spoiler zit er op het heeft ff geduurd maar toch  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev