Advertenties

Klets maar raak DEEL 184

Gestart door Stefan, 26 juni 2012, 22:31:31

Vorige topic - Volgende topic

juul

Hier scheelt het 2ct bij de shell of een onbemande pomp. Het verschil wat ik heb is of ik dan links of rechts af
moet slaan, want beide zijn ze even ver rijden van me huis.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Joey Voormolen op 28 juni 2012, 17:46:42
@ roy gewoon niet kopen. Ik vind ze persoonlijk niet mooi, maar dat heb ik ook met de angel eyes.
Vind de standaard lampen het mooist daar komt het eigenlijk op neer.

@ Joey

Jij zegt van niet doen maar ik mis iets in het aanzicht v/h frontpaneel v/d auto en ik denk dat de Devil-Dayliners dat er al een heel stuk uit haald _o_
En dan bedoel ik juist de lijn van spatschem-motorkap inclusief dayline's en de gril, dat maakt naar mijn idee een nog mooie en strakkerde blik of heb ik het dan mis ;) :?

Dante

Ik denk dat je gelijk hebt, Roy Y
Als jij het mooi vindt, gewoon doen :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Zojuist wederom persoonlijk contact gehad en reeds nieuwe koplampen besteld bij http://www.carstyle.nl/ daar waar ze me netjes en ook corect geholpen hebben, tevens zijn ze blij dat er een concurent weg valt (gezien de klanditie) maar aan de andere kant vinden ze het zuur dat er zoveel gedupeerden zijn die er onder een goed vertrouwen onder te leiden hebben _o_ Ook behoef ik nu geen verzendkosten te betalen en mag het gevraagde bedrag van de lampen gewoon aan de chaufeur betalen Y dus ben er helemaal blij mee (als ik ze maandag krijg) en ze kan tonen met de eerste meeting _o_ :)

Gezien de zaak SKG-carstyling.vof hebben ze zich afgelopen Dinsdag 26-Juni failliet laten verklaren omdat de zaak te neipend werd, kwa schuldeisers!
Wel zijn ze verder gegaan onder een andere BV naam, wordt vervolgt en anders www.trosradar.nl bezoeken _o_

Dennis Postma

Toch nog een beetje een happy end Roy. Ben benieuwd hoe ze zullen staan.

Roy (Coup a One)

Ja dat ook _o_ Y maar ook wel hoe de zaak SKG-carstyling afloopt Y
Maar neem van mijn maar aan dat de lampen !-! staan _o_

Dennis Postma

Roy (Coup a One)

Geloof 't nu maar :D

Hier 'n voorproefje _o_ Dan kun je zelf zien wat ik zoal bedoel ;)

Koentje

Ik vind de DRL niet mooi maar de knipperlicht weer wel...

Heatzone (Mark)

Ik vind het juist hele vette koplampen!!

Rogier

Je moet uiteraard doen wat je zelf mooi vindt, ik heb ze toen des tijds op de auto van peter gezien (nu van Roy) en ik weet hoeveel ellende hij ermee gehad heeft. Persoonlijk vindt ik ze niet mooi, ook als ik ze op een opel of custom op een audi zie zitten vindt ik ze ook erg fout.

Zelf vindt ik het erg jammer dat er geen originele lampen bestaan met de projectors erin, dat zal een stuk beter zijn vindt ik zelf.

Roy (Coup a One)

Rogier je zegt het net als Peter die er des tijds problemen mee heeft gehad, maar de kwaliteit van de eerste lampen zijn niet meer bij wat het nu is hebben ze me verzekert _o_
Want koop eens de eerste versie van 'n nieuw model auto, daar zitten veelal vaak de kinderziektes nog in die niet goed door ontwikkeld zijn en zo is het ook met de lampen :)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Helaas kamp ik ook met problemen met mijn devils eyes, hij is niet af te stellen! hij schijnt iedere keer naar de maan, ik denk dat het binnenwerk niet goed gemonteerd zit, want ik krijg hem zowel elektrisch als handmatig niet afgesteld.
eigenlijk wil ik er van af, of weg pleuren ( zonde van de 300 euro toen des tijds ) of verkopen voor een spot prijsje, maar Angel eyes zie ik ook te veel en Morette vind ik niet mooi. ;(
Ik zal toch een keus moeten maken..... l-
plus ik ben er achter gekomen dat ze tijdens de keuring mijn koplampen verder naar de klote hebben geholpen door dat er nu een steun af gebroken is. >:(
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Jeremy

Ik heb mijn Devil-eyes 1,5 jaar gehad en ze hebben altijd prima gewerkt. Heb ze toen laten afstellen en daarna nooit last gehad. Enigste nadeel was wel dat ze alleen handmatig af te stellen waren.

Roy (Coup a One)

Jammer Erwin dat ze je tijdens de APK een steun hebben afgebroken 8)7 en hoelang heb jij de lampen al reeds in je bezit :? Mischien dat je de 1e fase hebt v/d megane II en ook die reeds niet genoeg doorontwikkeld zijn :?

Wel heeft carstyle naar mij uit laten weten dat bij het defect gaan v/d leds, dat het nu veel minder moet zijn dan bij de eerste lichting v/d koplamp-units. Maar als het probleem zich voor doet dat het niet aan het binnenste ligt maar dat je dit blokje (Carnamics CCFL ballast (stuk) á €15,01) die achter op de koplamp-units zitten moet vervangen, en dan zou het probleem verholpen moeten zijn Y Is het inderdaad zo dat het dat probleem zou zijn dan vergoeden hun ook die kosten (mits het binnen de garantie van 1 jaar valt) voor zowel verzending, als zowel het product ;) Mocht dat echter niet zo zijn dan kunnen de koplamp-units op hun kosten omgeruild worden (in de garantie termijn) voor nieuwe of eventueel andere koplamp-units met korting op de volgende aanschaf, gezien dat de Dayline verzie met Led-knipperlichten in verhouding duurder zijn dan de angel eyes _o_

Afbeelding van de Carnamics CCFL ballast (stuk)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev