Advertenties

Klets maar raak DEEL 184

Gestart door Stefan, 26 juni 2012, 22:31:31

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

Durf zelfs bijna te zeggen dat de MegII en III zo groot zijn als de R21 hoor, zelfde als de huidige polo,die is net zo groot als de golfIII (geloof dat de kofferbak zelfs enige liters groter is)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

@Roy: Ik heb andere units... :q

@Tedo: Laat ik dat op FCS gehad hebben & was toch van plan om dat eens te proberen, maar eerst schoonmaken. Dat staat al langer op m'n lijstje... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Dirk Kuipers

Krijgen mensen nog steeds de melding dat de server to busy is?

juul

Na me laatste melding niet meer gehad

Dennis Postma

Hier ook geen melding meer gehad.

Benjamin Renon

Ik tot nu toe ook niet meer.

Had gehoopt dat ik vandaag mijn verlagingsveren voor de Clio in ontvangst mocht nemen, maar helaas niets ontvangen. Ben er komende zondag in de 4 x 4 modus.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Xanquezer (Frank)

Draait weer goed jongens!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dante

Zou het niet handiger zijn om site-gerelateerde problemen voortaan hier te melden..? Anders staat-ie ook maar te verstoffen... o-)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

Heel goed Dante,daar is het topic ook juist voor bedoeld.

Rogier

Als alles mee zit qwa geld :P dan ga ik volgend weekend voor het eerst met een groep vrienden van de Nurenbergring toe. De heen en terug rit duurt langer dan dat ik daadwerkelijk op de ring zelf ben :P

het is voor mij al 241 km heen en 241 km terug + de rit op het circuit :P

Ard Klok

Ja, maar dat is het toch wel waard, effe heen en weer rijden :D . Ben trouwens zelf ook onlangs nog een paar keer effe heen en weer gereden naar onder andere Ardennen/Luxemburg/Eifel. Sommige mensen verklaren je voor gek als je dat vertelt 8)7.

Dennis Postma

De Nurburgring is goed te doen in een dagje. Gewoon vroeg weg gaan. En vanaf jou valt het toch wel mee Rogier? De Duitse grens is ten slotte niet ver bij jou vandaan. Volgens mij maar een uurtje of 2 naar de ring?

Rogier

volgens google map (die moet je wel met een korreltje zout nemen) is het 2.5 uur rijden. Ik woon zo'n 10 min van de duitse grens af ;)

Benjamin Renon

Dat is makkelijk te doen in 2 uurtjes met beetje doorrijden. Van mij uit is het zo'n uur en 15 minuten rijden. Een keertje een uurtje over gereden met de Mits, maar dat was planken en daarna tanken bij het bekende tankstation. Heel misschien dat ik er dan ook ben.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev