Advertenties

Klets maar raak DEEL 184

Gestart door Stefan, 26 juni 2012, 22:31:31

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Oeps 8)7 automatten "sorry" 8)7 Dennis _o_ morgen eff'n doen :grin:

Dennis Postma

Goed zo Roy. Lijkt me een goeie voor het revalidatie proces. 8)7

Roy (Coup a One)

What is hier een devibrilatie aanwezig of wil je een proces aan gaan :? 8)7
Ik snap 't niet meer hoor :neen: waar heeft die 't nu over _o_

Rebecca Fontijn

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

Roadkill (Michiel)

Zo net ff getankt,nog geen 64ct/liter!!!!!!!!!!! (ff de benzine klanten hier pesten :D :D) scheelt gewoon ruim een euro met benzine!!! Wilde ik toch ff kwijt.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Ik maak echt niet druk om de benzineprijzen. Als ik 98 tank, dan wordt je ook niet vrolijker. Het hoort nu eenmaal bij het auto rijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Hmm of ik nu ff 30 euri in de week moet tanken of bijna 90...... Weet dat het bij autorijden hoort,maar toch rij voornamlijk om op mijn werk te komen,dus dan mag dat best wat minder kosten ;)
Slow&Low

Renegade (Mark)

5min hier vandaan net over de grens, altijd zon 20ct goedkoper per liter als in NL _o_ en dan tank ik nog nieteens bij een of ander "vaag" tankstation maar gewoon esso _o_

Heatzone (Mark)

Ach de benzine prijzen wennen! Voorheen tankte ik altijd de goedkoopste benzine in de buurt bij z'n onbemand tankstation, laatste tijd veel en alleen excellium van de total. Mijn auto loopt daar toch rustiger en beter op en hij pakt wat beter op bij het wegrijden. Is alleen iets duurder

Roadkill (Michiel)

Jij woont nog thuis he ;), ik kijk echt wel waar ik tank,maar moet wel op de route liggen en beetje kwaliteit zijn. Maar door wel een beetje op te letten spaar ik ik aardig wat uit per jaar..... (waardoor er wel weer geld overblijft voor goed onderhoud bijvoorbeeld) Maar goed ik rijd ook aardig wat kilometers per jaar.
Slow&Low

Tedo

Ik doe dat ook, maar als je het goed bekijkt is het wel een klein beetje onzin. Zo is de Esso bij mij in de wijk 1 ct per liter duurder dan de Shell Express aan de andere kant van de stad.
Gevoelsmatig pak ik dan de Shell (omdat ik daar o.a. voor werk), en tank dan ongeveer 45 liter. Ik ben dus 45 cent goedkoper uit, maar moet er wel een klein beetje voor omrijden.
Ik tank ongeveer 20 keer per jaar, dus op jaarbasis scheelt het wel 9 hele euro's. Daar kan ik geen onderhoud van bekostigen hoor!  ;)

Roadkill (Michiel)

scheelt bij mij met gas 4ct per liter (Total die dus goedkoper is dan de Argos) tank 52 keer per jaar minimaal volle tank dus 52 x52x4ct is plus/minus 110 euri... Maar ging mij meer om het verschil gas/benzine en dat is dan dus 52x52x1 euri...... is dan ongeveer 2500 euro! ok ik betaal wel 8 euro meer dan op benzine mrb /maand,maar dan hou ik dus wel 2400 euro in mijn zak,en als je daar geen goed onderhoud van kan betalen dan weet ik het ook niet meer :D
Slow&Low

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev