Advertenties


Na vervanging accu elektronische problemen

Gestart door Mrbol, 26 juni 2012, 15:11:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Mrbol

Na het vervangen van mijn accu werken de volgende onderdelen niet meer:

- AUX functie op de radio
- raam rechtsvoor
- cruise control

Iemand een oplossing  :)?

Alvast reuze bedankt!

Groeten Jeroen.

eugene

Citaat van: Mrbol op 26 juni 2012, 15:11:35
Na het vervangen van mijn accu werken de volgende onderdelen niet meer:

- AUX functie op de radio meschien op nieuw activeren in het menu
- raam rechtsvoor-wat bedoel je helemaal niets meer? anders raam dicht doen, knop even omhoog houden dam reset hij weer.
- cruise control-zet je hem wel aan? anders weet ik het niet

Iemand een oplossing  :)?

Alvast reuze bedankt!

Groeten Jeroen.

Mrbol

Hi Eugene,

De aux is helemaal niet meer terug te vinden in de radio.... Het raam werkt helemaal niet meer en de cruise control probeer ik iig aan te zetten, maar zonder resultaat ;).

Je optie voor wbt het raam ga ik proberen! Dank je!

duckie1098

Voor aux functie radio moet je de code opnieuw invoeren.Voor je raam, zie eugene's tip.
cruise control hoort het gewoon te doen.Misschien ander probleem nu.Blijft je schakelaar voor je cruise control wel staan??

Succes,

Ben

Mrbol

Hi Ben,

Nadat ik de code heb ingevoerd is de aux verdwenen.... Ik heb gisteren contact gehad met de dealer en die beste man wist ook geen oplossing. Hij vond het vooral een vreemd verhaal. Maar goed, daar krijg ik mijn aux niet mee terug :D. De cruise control tip ga ik nog even bekijken.

Bedankt!

Groeten Jeroen.

ramon16v

probeer 4112 is
als het goed is kan je dan de aux weer activeren

sijm138 (jesse)

cruise controle kan je meschien weer activeren door hem eerst om snelheidsregelaar te zette en daarna neutraal en dan op begrenzen zo iets ff proberen.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Mrbol

Citaat van: ramon16v op 29 juni 2012, 22:38:44
probeer 4112 is
als het goed is kan je dan de aux weer activeren

En waar moet ik de code dan precies invoeren?

Mrbol

Cruise Control doet het weer! Was idd dat knopje (zo dom....). Raam doet het ook weer! Alleen nu de aux functie nog :). En heeft heel toevallig iemand een goede download link voor het downloaden van ´Spanje´ en ´Frankrijk´ voor de navigatie?

ramon16v

die code is voor klapscherm. moet je invullen bij instellingen uit mijn hoofd gezegt

Mrbol

Citaat van: ramon16v op  7 juli 2012, 12:13:06
die code is voor klapscherm. moet je invullen bij instellingen uit mijn hoofd gezegt

Ik heb geen klapscherm.... Ik ga nog even proberen om de accu te ontkoppelen. Wellicht dat ´ie dan iets reset.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev