Advertenties


Bosch super 4 bougies.

Gestart door William, 25 juni 2012, 22:59:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

William

Ik ben op zoek na Bosch super 4 bougies voor mijn renault megane coupe 1.6 16v uit 1999.
Hebben jullie misschien een link ervoor? of iets dergelijks.

Ook zit ik te denken aan een spaggethie spruitstuk of een een andere manier van vermogenwinst. (p.s. geen turbo ofzo) en ik weet dat het het beste is om dan een 2.0 16v te kopen als je harder wilt gaan, maar goed.

Is het dus ook nog mogelijk om motormanagement aan te passen of iets dergelijks?

Christian de Vriend

Als mn huidige gebakje (1,6e ) niet defect was geraakt,had ik precies gedaan zoals je beschreef.

simpele feit is,ja,met een spruitstuk en alle rest van het rand apparatuur,behaal je winst,als je dan de ecu laat mappen,of een piggyback plaatst
krijg je meer wist,maar de aanschaf van een 2,0 16v is toch een betere keuze als je meer winst wilt hebben,en krijgen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

Zou eens informen bij de plaatselijke automatrialen boer, die zal er vast wel aan kunnen komen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

Denzo iridium rij k al jaren op,en bevallen me prima
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

William

Oke, waar kan je die bougies het beste bestellen? via welke site ofzo? in elk geval al vast bedankt voor de info.

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Wat kosten die bougies dan ? dat vermelden ze namelijk niet op de site ;)

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Ik zal is gaan informeren bij de lokale auto shopjes, ik geloof er weinig van dat ze extra vermogen geven.

Nicole

#9
Ik moet heel eerlijk zeggen, ze geven (na mijn gevoel) niet echt extra vermogen. :)
Wel loopt hij veel fijner, en "trekt" fijner op.

Maar daarbij moet ik ook zeggen dat ik niet weet hoe oud de anderen waren, en de oude bougies ook niet veel soeps meer was.

http://rb-aa.bosch.com/boaa-be/Product.jsp?prod_id=76&ccat_id=26&language=nl-NL&publication=1
^ Daaris nog wel wat info te vinden.

Maar het beste kan je in de regio inderdaad even rondvragen.

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Christian de Vriend

ze geven ook niet meer vermogen,maar een betere vonk betekend
goede ontbranding,dat leidt (bij mij dan) tot vlotter optrekken
en minder verbruik,zeker als je er een setje magnecore bougiekabels
er tegen aan gooit,die stap deed ik in 1 keer,en dat was goed te merken

op de testbank is ook goed het verschil te zien tusse. bougies,
als men een goeie ontbrandig heeft,zijn de vermogens en koppel
kromme heel strak en netje,bij slechte ontbrandig is het net een
golfslagbad
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Moet je voor Renault de FR6DC+ Super Plus +13 hebben, of kunnen WR7D+ ook?

Christian de Vriend

Hmm kan wel zien dat er verchil in zit,voor een set van 4 ben ik 80 euro kwijt,moet er wel bij zeggen dat denso kwa km's vele malen langer mee gaan.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

William

Ik heb de super 4 bougies gekocht ondertussen bij een plaatselijke auto onderdelen bedrijf kostte me 6,75 per bougie en heb ze er in gezet, auto loopt beter stationair en ik heb een snellere gas reactie verder trekt hij niet bepaal sneller op.

Tedo

Ik heb op eBay twee setjes van vier stuks Bosch "superbougies" voor mijn Megane's gekocht voor 2 euro per setje  :D _o_ Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev