Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 51

Gestart door Stefan, 24 juni 2012, 21:07:42

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Overdag bijna niet zichtbaar? Het is toch juist dagrijverlichting?  :?
Je bedoelt: als de auto geparkeerd staat?  Hoe dan ook netjes opgelost zo!

Rohald

!-! !-!

Vind dit een geweldige oplossing. Maar ik was altijd van mening dat dit niet conform de wetgeving is. Er zijn namelijk afstanden in de wet vastgelegd wat de minimale afstand met de grond moet zijn. Weet niet precies meer wat het is, maar het zal er om spannen of het wel of niet ver genoeg is.

Denk trouwens dat je bedoel dat ze overdags niet zichtbaar zijn dat ze erin zitten. Dat is wel het mooist.

Ben je trouwens niet bang dat als je een drempel een keertje te hard raakt de lampen dan kapot zijn?

En ik ben wel benieuwd naar een foto overdags van dischtbij. Kijken hoe goed ze passen.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rohald

2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Heatzone (Mark)

haha ik was inderdaad niet helemaal duidelijk! Namelijk als ik me verlichting uit zet, ze nauwelijks zichtbaar zijn, je ziet wel iets maar dan moet je er op gaan letten!
Of het wettelijk zo mag, tja dat durf ik niet te zeggen eigenlijk haha. Overdag is het gewoon goed zichtbaar, niet overdreven. Betere foto's volgen

Heatzone (Mark)

Op verzoek nog een paar foto's meer. Even snel genomen voordat ik moest werken.

Tedo

De onderste foto is in brandende toestand? Zijn het die van Philips?

Heatzone (Mark)

Ja die onderste foto is in brandende toestand. Nee haha, dat vond ik wel een beetje overdreven veel geld! Ze zijn van autostyle.
Ze worden gewoon van me stadslicht afgetapt

Dante

Mits je een aparte schakelaar gebruikt, dan is dit nu geen DRL.

CiteerEventueel geïnstalleerde dagrijlichten worden automatisch ingeschakeld wanneer de inrichting waarmee de motor wordt aangezet en/of afgezet zich in een zodanige stand bevindt dat de motor in werking kan zijn. De automatische inschakeling van dagrijlichten kan zonder gereedschap worden geactiveerd en gedeactiveerd. De dagrijlichten worden automatisch gedoofd wanneer de koplichten worden ontstoken, behalve wanneer deze laatste worden gebruikt om met korte tussenpozen onderbroken lichtsignalen te geven.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ed_16v

Heb ze ooit voor mijn Laguna RTI zelf custom gemaakt, met behuizing van geperst schuim en losse leds:

Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

therion

Citaat van: Dante op 30 juli 2012, 09:44:31
Mits je een aparte schakelaar gebruikt, dan is dit nu geen DRL.
CiteerEventueel geïnstalleerde dagrijlichten worden automatisch ingeschakeld wanneer de inrichting waarmee de motor wordt aangezet en/of afgezet zich in een zodanige stand bevindt dat de motor in werking kan zijn. De automatische inschakeling van dagrijlichten kan zonder gereedschap worden geactiveerd en gedeactiveerd. De dagrijlichten worden automatisch gedoofd wanneer de koplichten worden ontstoken, behalve wanneer deze laatste worden gebruikt om met korte tussenpozen onderbroken lichtsignalen te geven.

Vraag me af of die tekst nog wel klopt, want mijn dagrijverlichting blijft gewoon branden als ik mijn licht aan zet.  8)7

Renault Megane RS 265 cup

Dennis Postma

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev