Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 51

Gestart door Stefan, 24 juni 2012, 21:07:42

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

@Felix: ziet er goed uit, ook het lampje.

Bekende dakdragers btw...   Y

Felix

Thnx :) Die dakdragers zullen Michiel ook wel bekend voorkomen denk ik  :)

Dante

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 27 juni 2012, 13:30:47
...Oei Italiaans???? Komt toch niets goeds vandaan uit dat land..........

(ff kijken of Dante nog wakker is :D :D )
:q
Toch grappig... Italiaans... Mijn vader moest in Italië 20 jaar geleden ~15km rijden voor-ie de 1e gaspomp tegenkwam... En ik tot 10 jaar geleden nog ~20km voor de 1e dieselpomp overigens...:x
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

@ Felix: nee die van mij liggen in de lengte richting in mijn kofferbak :D

@Dante:zo jij hebt uitgeslapen ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Vandaag binnen gekregen de Dayline-devil eyes koplamp-units met Led knipperlichten !-!
Tevens ook nieuw besteld zij-knipperlichten in Led vorm en zo ook de chroom versie Y
En als laatste Rode tint folie v.d. achterlichten (knipperlichten) :neen: officieel mag het niet, daarom ook direct verwijderbaar Y wel zo handig v.d. APK _o_

Heatzone (Mark)

Goed bezig Roy, kan bijna niet wachten tot je enkele foto's hebt met het geheel gemonteerd en geïnstalleerd! !-!
Ik ben wel benieuwd naar je knipperlichten, die heb ik volgens mij nog niet eerder gezien!

Ed_16v

Passen al die after-market lampen nou goed? Niet dat je allemaal van die kieren krijgt en zo...
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Dennis Postma

Ben benieuwd Roy. Dus kom maar op met de foto's.

Ben ook benieuwd of die folie mooi strak gaat zitten. De achterlichten zijn namelijk wel erg bol.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Roy (Coup a One) op  2 juli 2012, 15:03:15
Vandaag binnen gekregen de Dayline-devil eyes koplamp-units met Led knipperlichten !-!
Tevens ook nieuw besteld zij-knipperlichten in Led vorm en zo ook de chroom versie Y
En als laatste Rode tint folie v.d. achterlichten (knipperlichten) :neen: officieel mag het niet, daarom ook direct verwijderbaar Y wel zo handig v.d. APK _o_

Heb bij verscheidene auto's rode achterknipperlichten gehad,bij verschillende keuringsstations gewoon mee goed gekeurd hoor (knipperlichten achter moeten oranje of rood licht geven achter/ voor oranje of wit, Bij veel echte amerikanen is het ook zo, check maar eens een Mustang van de laatste generatie) Maar ik heb ze gewoon gespoten toendertijd
Slow&Low

Rohald

Citaat van: Roy (Coup a One) op  2 juli 2012, 15:03:15
Ik had ook het idee dat het wel mag (zeker omdat die amerikanen ook rood knipperlicht hebben). En anders doe je er toch silvervision knipperlichten in. Die zijn misschien net sterk genoeg om toch oranje door te knipperen.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roadkill (Michiel)

Vaak doen folie en spuitbussen ook niet veel met de kleur van het licht, enkel de rover die ik had was echt rood bij het knipperen, bij de opels die ik gedaan heb waren de units wel helemaal rood,maar als ze knipperden gaven ze oranje licht.
Slow&Low

Paul

Gaat niet om de kleur, lichten mogen op geen enkele manier gespoten, beplakt oid zijn.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Roadkill (Michiel)

Ach dan is het een gok,ik heb iig met roodgespoten achterlichten never nooit problemen gehad,met zwarte achterlichten was ik wel elke keer het haasje (gaven btw beide net zo duidelijk licht door,was niet van de pikzwarte achterlichten)
Slow&Low

denniske_91

bij me vorige auto had ik ook me achterlichten rood gespoten,helaas ook afgekeurd,om dezelfde reden,dat de units niet gespoten of beplakt mogen zijn. is een beetje een kwestie van geluk denk ik!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev