Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 51

Gestart door Stefan, 24 juni 2012, 21:07:42

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

Kleine korte aftrap:
Van afgelopen week, sommige hebben het vandaag al gezien/gehoord :P

Bounce!!!!!  yeeaa! 

relegingen sub

(slechte foto)

eindelijk, het ### werk zit erop!  bduh

Na weken te hebben ge### en gew8...

het begin :)

ene kant klaar!

andere kant erop!

Bijna klaar....  alleen kitten en lijmen...

GEFAALT!!!!
Regen.. :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Edwin Postma

Goed bezig Frank. !-!
Maar denk dat Dennis wel een punt heeft. ;)
Truckertje

Felix

De Megane gaat vanaf vandaag door het leven met een gasinstallatie.

Voelt toch een stuk beter. 23 euro aftikken voor een volle tank  :q

Jeremy

Tijdje geleden een nieuw bagagenet gekocht via MP (met dank aan Karin voor de tip)
Gisteren van Tedo een nieuw ventilatierooster voor in het midden van het dashboard overgenomen (was een lammeletje kapot)
Dus mijn interieur is bijna weer in top staat!

Morgen komt als het goed is de motorsteun binnen die ik besteld heb online, want die is doorgezakt nu.
En vandaag de deal rond voor koplampen met donkere achtergrond die ik werkelijk voor een prikkie (40euro) ga overnemen van de huidige eigenaar, moeten wel nog even hersteld worden want er zijn een paar ophangingen afgebroken maar komt wel goed!
Foto's volgen volgende week op mijn projectpagina !-!

Karin

Felix, dat scheelt een hoop, 23 euro voor een volle tank.

Jeremy, wat heb je toch elke keer een mazzel met dingen over kunnen nemen voor niet al te veel.

Jeremy

@Karin: Haha ja begint wel op te vallen he! ik zou bijna van baan gaan wisselen en onderhandelaar gaan worden of zo :D

Karin

Als ik het zo lees elke keer, gaat je dat nog lukken ook haha.

Jeremy

Haha wie weet!
Trouwens grote kans dat ik toch op de meeting aanwezig ga zijn... heb het al even uitgelegd in het topic van de Franse autodag.

Tedo

Mooi! Heb je de zwarte (R26R) of de antraciet grijze (GT) gekocht?
Het verschil is klein, maar naast elkaar zie je het zeker. Ik heb zelf de zwarte, staat op een zwarte auto veel beter dan die zilveren.

Roadkill (Michiel)

@Felix,prima besluit dat je gas bent gaan rijden,maar waarom zo'n kleine tanK???? Je hebt toch ruimte zat voor een grotere,en je auto is ook vrij zwaar,dus je actiradius op gas zal niet mega zijn? Btw ben erg benieuwd hoe het gas bevalt. Waar zit btw je gasaansluiting nu,hebben ze die een beetje knap weg gebouwd???

@Frank,begint wel wat te worden met je Meg,maar die gaten in je motorkap die zijn toch niet voor je luchtfilters open hoop ik,want dan ga je echt op hogere snelheden echt inleveren.... Ben wel benieuwd hoe je audio klinkt,je hebt iig genoeg versterkers :D

@Jeremy zullen we jou maar Tedo 2.0 gaan noemen ook al van die mooie prijzen, enne probeer het nou voor elkaar te krijgen dat je er de 15e bij bent, je auto verdient het!!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 27 juni 2012, 10:00:05
@Jeremy zullen we jou maar Tedo 2.0 gaan noemen

Mwoh, voor mijn zwarte koplampen heb ik ruim 200 euro betaald bij een groothandel in Frankrijk (wel origineel en nieuw in doos).

Roadkill (Michiel)

@Tedo zien er wel supergoed uit!! Iemand btw enig idee of de ori koplampen een beetje netjes uit elkaar te halen zijn (en daarna weer in elkaar te zetten!!! ) want speel al een tijd met het idee om ze dan of te spuiten of met carbonfolie te beplakken,en nee grappenmakers de refloctoren natuurlijk niet...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Geen idee, maar ik zou het niet doen. Kan je er beter een phase 2 neus opzetten, want voor de phase 1 bestaan geen standaard zwarte koplampen (of je moet voor angel of devil eyes gaan).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev