Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 51

Gestart door Stefan, 24 juni 2012, 21:07:42

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

Yup die het, enkel Ron de Vries is dan weer duur, heb ze ook voor 149 euri langs zien komen (inclusief verzenden)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Michiel! is JVC geen optie?

Het nadeel bij Alpine is altijd dat je het e.e.a. moet bij bestellen aan losse kastjes stekkertjes om de volledige functionaliteit te hebben van dat ding.

Wat vind je bijvoorbeeld van deze? Hij komt aardig in de buurt van hetgeen ik heb.
http://www.autohifi.nl/index.php?page=producten_bekijken/detail.php&product_nr=23270&hoofdgroep=4&subgroep=111#.T_a9gJFb-j8

Zo heeft deze bluetooth (met adapter meegeleverd)
Dubbele USB aansluiting. 1 is er nodig voor de adapter
ipod/iphone besturing.
Kan je ook met deze handsfree bellen.
Ook deze heeft de aansluiting om de bediening op je stuur te gebruiken.
Kan je er zelfs je oude cd'tjes nog in kwijt !-!

Roadkill (Michiel)

Nee ik heb al een parrot dus hoef niks bij te bestellen Y  Cd's wil ik juist compleet vanaf, lasers en draaimechanismes zijn juist de eerste dingen die stuk gaan, deze heeft dat allemaal niet. Kwalitatief staat Alpine ook gewoon goed bekend, en die ipod besturingn is ook wel zo handig omdat bij ons iedereen een ipod heeft (nou ja iedereen behalve ik .... :D)
Slow&Low

Heatzone (Mark)

Haha, je Parrot kan dan gewoon weer weg, scheelt weer een schermpje in je dashboard. een cd speler heeft deze enkel meer als de Alpine. Ipod/iphone besturing heeft deze ook. Over de JVC unit ben ik zeer goed te spreken EN hij is goedkoper :P

Uiteindelijk is het natuurlijk je eigen keuze :p

Roadkill (Michiel)

Goedkoper?? Dacht dat jou JVC duurder was dan de Alpine, en ik heb zeer goede ervaringen met JVC, maar het geluid haalt het toch niet bij een Alpine (persoonlijk dan)
Slow&Low

renemegane26

Citaat van: Heatzone (Mark) op  6 juli 2012, 12:33:59
Michiel! is JVC geen optie?

Het nadeel bij Alpine is altijd dat je het e.e.a. moet bij bestellen aan losse kastjes stekkertjes om de volledige functionaliteit te hebben van dat ding.

Wat vind je bijvoorbeeld van deze? Hij komt aardig in de buurt van hetgeen ik heb.
http://www.autohifi.nl/index.php?page=producten_bekijken/detail.php&product_nr=23270&hoofdgroep=4&subgroep=111#.T_a9gJFb-j8

Zo heeft deze bluetooth (met adapter meegeleverd)
Dubbele USB aansluiting. 1 is er nodig voor de adapter
ipod/iphone besturing.
Kan je ook met deze handsfree bellen.
Ook deze heeft de aansluiting om de bediening op je stuur te gebruiken.
Kan je er zelfs je oude cd'tjes nog in kwijt !-!

@ heatzone (mark)

dus zou ik deze radio bestellen heb ik niets nodig verder?
deze kan meteen op de stuurwiel bediening van mijn megane cabrio 2000??

mark

@michiel ik heb mijn radio besteld bij cargoods.nl (en het kastje voor de centrale deurvergrendeling ook)

maar ik merk wel duidelijk verschil tussen mijn oude en nieuwe radio (met de standaard spiekertjes)
die nieuwe klinkt gewoon een stuk beter (en ik heb de cd speler niet meer nodig mooi usb dus ik kan gewoon van mijn muziek genieten als ik over een hobbelige weg rij !-!)

Joey-vd-B

Citaat van: mark op  5 juli 2012, 20:30:02

en ik heb een kastje op de centrale deur vergrendeling gebouwt zodat die nu op afstand bedienbaar is:

Werkt het een beetje?
Groeten Joey :)

mark

jazeker het werkt perfect, ik heb het kastje nog niet op de knipperlichten aangesloten maar dat doe ik binnenkort nog wel een keer. het was van de week eigenlijk veel te warm om te sleutelen en het werkte dus ik vond het wel best zo !-!

en de kofferbak functie ga ik op de claxon zetten :P !-!

Rogier

@ mark, 2 vraagjes.

1ste hoe zit die kofferbak functie in elkaar ? ik zoek nog zoiets voor mijn kofferklep, en wat koste het setje ?

2de gaat dit wel met je start onderbreker ? of heb je die gedeactiveerd ??

denniske_91

ben ik ook wel benieuwd naar,aangezien mijn startonderbreker via infrarood werkt. ik zou graag een alarm inbouwen maar dat heeft nu weinig zin met de startonderbreker.

mark

het setje kost 20 euro exclusief verzendkosten(mijn collega heeft het ook op de auto van zijn vrouw gemonteerd en het werkt na 8 jaar nog steeds)

je start gewoon met de originele sleutels en dat kastje sluit je gewoon op de accu/constante spanning voor het contactslot,massa en de knop van de centrale vergrendeling(die op je dash zit) en de knipperlichten aan dus volgens mij gaat dit wel goed

en die kofferklep functie die stuurt volgens mij gewoon een stroompje maar dat draadje ga ik gewoon op de claxon zetten. volgens mij is die functie voor als je een schakelaar op je dash hebt dat je de achterklep van binnenuit kan openen dat je die functie daar op de kabel van die schakelaar moet zetten

mark

volgens mij moet het wel goed gaan met de startonderbreker, maargoed volgens mij heb ik geen startonderbreker op die van mij zitten (heb gewoon een standaard 1.4e hb)

matthew

Jij hebt een fase 2 met fm,en dan communiseerd de startonderbreker met transponder,bij de fase 1 met infrarood zul je dus altijd nog de sleutel zelf moeten gebruiken om de startvergrendeling eraf te halen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev