Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 51

Gestart door Stefan, 24 juni 2012, 21:07:42

Vorige topic - Volgende topic

Dante

Ben benieuwd wat mijn achterlichten doen volgend jaar. Maar als ik 'm bij m'n maatje laat keuren, zonder steekproef, zal het gewoon goedkeur wezen... ;) :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

De originele mee geven,mocht er steekproef komen kan die ze in een rap tempo omwisselen en dan is er niks aan de hand.

Steekproef zullen ze niet door komen namelijk.

Dante

Nee, omdat er niets reflecteert, toch. Als ik nou reflectors ergens plak..? :huh:
De originele mee was idd wel de bedoeling, ja... ;) :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Afgelopen weekend heb op de meeting van Show off imports meeting heb ik een nieuwe air intake gekocht van Apexi.

Deze zorgt voor een betere lucht stroom dan menig andere filter, zoals in de afbeelding te zien is.

Dennis Postma

Ziet er goed uit. En die tekening is inderdaad logisch, hoe simpel kan het eigenlijk zijn. !-!

Rogier

klopt inderdaad dennis, het zijn de kleine dingetjes :P deze filter heb ik op advies van Robin en een vriend van mij en Robin.

Rogier

Ik ga nog proberen iets te verzinnen om de luchtstroom vanaf de bumper door na boven te krijgen (al hangt de filter nog maar 3 a 4 cm boven de opening van de bumper) dus niet zo'n flexibele buis, dat werkt na mijn mening niet.

Roy (Coup a One)

Dus jij bespeurd de zelfde gedachten te hebben om de luchtstroom van achter de bumper op te vangen voor het filter om zo ook koelere luchtstroom aan te trekken ;) Goed plan !-!

mark

ik heb mijn centrale deur vergrendeling op afstand bedienbaar gemaakt !-!
en een nieuwe radio (wel 9 weken op gewacht >:() !-!
ik zal binnenkort wel ff een foto maken

Edwin Postma

Citaat van: Ed_16v op  2 juli 2012, 15:38:42
Passen al die after-market lampen nou goed? Niet dat je allemaal van die kieren krijgt en zo...

Ik heb op mijn megane phase2 angel eyes gehad(met de 3 ledjes aan de zijkant) en daar kon ik mijn hele hand tussen de moterkap en koplampen plaatsen.

@Rogier: ziet er veel belovend uit.
@Roy: Ben benieuwd naar de lampen.
Truckertje

Roadkill (Michiel)

@Mark wat voor radio hebbie gekocht dan, aangezien er wel een heeeeel lange levertijd op zit.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

@michiel gewoon een simpele pioneer radio
dat het zolang duurde kwam gewoon door de slechte service.
dus ik na 5 weken wachten een mailtje naartoe gestuurd
en toen zeiden ze dat die radio niet meer leverbaar was (hadden ze best ff zelf kunnen zeggen >:()
toen een andere besteld en toen kwamen gisteren eindelijk mijn radio + centrale deur vergendeling  binnen

dus: een nieuwe radio

wel een beetje een slechte foto :q

en ik heb een kastje op de centrale deur vergrendeling gebouwt zodat die nu op afstand bedienbaar is:

lol op die bovenste foto lijkt het net of mijn hele interieur onder de krasjes zit  ;)

Roadkill (Michiel)

Mag ik vragen waar je hem besteld hebt, ben ook aan het kijken voor een nieuwe radio (Alpine IDAx311rr) Het is nog niet zover dat ik hem al ga bestellen,maar heb het liefst wel beetje betrouwbaar adres..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev