Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 51

Gestart door Stefan, 24 juni 2012, 21:07:42

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Ik vind de 16 inch Nervastella velgen ook mooi staan onder een Clio II (zie de blauwe in mijn hierboven aangehaalde draadje).

Setje alhier te koop

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Tedo

Nee, die heeft er nu 15" Aliums eronder. Standaard Clio velg, de RS heeft dezelfde in 16" (had ik ook onder mijn Clio).

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Koentje

Afgelopen dinsdag een rit van 4 half uur naar Assen om daar een set velgen te halen.
Het zijn niet moeders show velgen maar wel mooi breed _o_

Wil ze nog spuiten maar weet niet of ik alleen het hart of de rand spuit.
Iemand tips?

Rogier

dan zou ik toch echt alleen het hard laten spuiten ;) anders valt het verbrede weg als je alles gaat laten spuiten, en door het hard te laten spuiten krijg je er diepte in !-!

Koentje

Oke... ik zat ook meer voor het hart te laten spuiten.
Kleur is nog geheim... dat zien jullie met de winter periode wel.

Karin

Dan zou ik het in dezelfde kleur als de auto laten doen.

Koentje

Dennis Postma

Ik zou in plaats van het hart juist de buitenste ring in de kleur van je auto spuiten.

Koentje

Dennis, zoals ik bij Karin zei da ik geen blauw ging doen :P
Nah.. zal gewoon de kleur zeggen : ik wil witte accenten op en in de auto toevoegen.

Heatzone (Mark)

Niet iedereen zal het even mooi vinden, maar ik heb van het weekend dagrij verlichting op me auto gezet!! Zelf vind ik het ook niet altijd even mooi, zeker niet als het in het zicht zit en/of slecht geplaatst.

Maar dit vind ik zelf toch wel heel vet moet ik zeggen, misschien ook een idee voor andere met een Laguna of Espace lip.

Ps let niet op de slecht kwaliteit foto..

Dennis Postma

Misschien toch eens een betere duidelijkere fook plaatsen. Even een keertje met de lichten aan en uit. Vind het ook niet altijd mooi maar als het netjes afgewerkt is kan het best mooi staan. Vind het in jouw geval ook niet lelijk zo op het eerste gezicht.

Tedo

Je hebt ze in die luchtsleuven van de lip verwerkt? Ziet er zeker best aardig uit (al hou ik niet zo van aftermarket DRL, op die in de mistlampen na).

Heatzone (Mark)

Ja ze zitten in de luchtsleuven van de lip, dus overdag echt bijna niet zichtbaar! Dat wilde ik expres zo anders wilde ik liever niks. Ik probeerde het goed op de foto te krijgen maar ik kreeg het maar niet knap erop zonder die enorme witte vlekken erom heen :P, 's avonds is het helemaal een leuk gezicht omdat de verlichting vrij laag op de weg zit.

Ik zal morgen even een betere foto proberen te maken alsmede een zonder de lichten aan :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev