Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 51

Gestart door Stefan, 24 juni 2012, 21:07:42

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Heatzone (Mark)

Het is inderdaad een Espace lip! Hij komt van een espace met een v6 haha. voor 20 euro mocht ik hem meenemen. Zat overigens bevestigd met 15? popnagels..

@ Rohald, op de foto lijkt dat inderdaad zo.., sowieso met ik hem nog op 4 plaatsen extra vastzetten om hem wat meer in de vorm van mijn bumper te trekken!

Roadkill (Michiel)

Uhm 20 euri? Hoop dat je hem dan niet bij de ooijevaar vandaan hebt...... (betaal er nooit meer dan 10 euro voor daar, maar goed kan zijn dat de lippen tegenwoordig wat meer gevraagd zijn... :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

@Michiel: leuke vangst! Ik doe het maar met CD speler en een 6CD wisselaar eronder.

@Mark: staat 'm goed!  Y

Roadkill (Michiel)

@ tedo, wilde juist van de cd's af, de huidge HU zijn allemaal wel goed,meestal worden ze vervangen wanneer de loopwerken  het begeven, vandaar dat ik hiervoor gekozen heb, scheelt me ook cd's branden. :D
Slow&Low

Heatzone (Mark)

@ Michiel, daar komt hij wel vandaan. Deze kwam echter van een Espace die net 'nieuw' binnen was gekomen en waarvan ze eigenlijk de lip niet los wilden verkopen. Maar uiteindelijk mocht ik hem dan toch eraf halen. Een monteur daar heeft voor mij alle popnagels los geboord. Vond uiteindelijk 20 euro geen slechte deal, de lip is helemaal strak en netjes.

**Er stond overigens ook een laguna met een bijbehorende laguna lip, maar hiervan was het doel verkopen, wat ik begreep van de man bij de receptie !-!

Roadkill (Michiel)

Als ze geholpen hebben met erafhalen is het geen gekke prijs, die Laguna is zeker die blauwe? (die heb ik ook al eens gezien, ding is in beslag genomen geloof ik )
Slow&Low

Heatzone (Mark)

Ja klopt! donker blauwe. Er stonden trouwens nog 2 espace's maar zonder bumper :|

Colin

En nu maar weer verder met nieuwe aankopen en montage plaatjes.  :police:

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roadkill (Michiel)

Binnenkort maar weer eens een rondje doen als ik terug ben, geen nieuwe MegII erbij gekomen zeker?

Sorry zal morgen even kijken of ik nieuwe foto's kan maken van de nieuwe spulletjes
Slow&Low

Ed_16v

Ik ben benieuwd hoe lang die dingen heel blijven...
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Heatzone (Mark)

Haha wat ben je dan van plan te gaan doen met je auto Ed_16v? Vind dit wel de mooiste niet originele lampen voor een Megane!

@ Michiel, voor zover ik kon zien is er geen megII binnen gekomen, wel een vracht van Laguna's II

Ed_16v

Beetje opleuken  :) Ik ben zelf absoluut niet van dat chroom. Als het goed is krijg ik vandaag nog zwarte angel eyes koplampen binnen en een H1 Xenon-setje. En correctie: het is mijn auto niet...  ;)

Heatzone (Mark)

Haha dat is ook zo, excuses! Toch ben ik heel benieuwd naar de foto('s)! succes met inbouwen.

Ed_16v

Dank je wel. Moet lukken, meestal. Meestal he...  :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev