Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 51

Gestart door Stefan, 24 juni 2012, 21:07:42

Vorige topic - Volgende topic

Roy.

Vandaag me achteruit zijruitjes en de vooruitjes laten blinderen. Ziet er heel strak uit. Foto's volgen

Rogier

Ben idd wel erg benieuwt na de foto's, hopelijk heb je voorkant niet te donker gemaakt, anders krijg je veel gezeur met oom agent :neen:

Dennis Postma

Dat zal vast mooi staan. Kom maar op met de foto's.

Roadkill (Michiel)

@ Dante, ga je mij nou gewoon inhalen met het aantal sticker per auto???? :D (zitten weer een paar steen goede bij ;) )

Zometeen ff op het fietsje wat nieuws halen voor de Meg, wat dat horen jullie binnekort (misschien vanavond al als ik het ingebouwd krijg vandaag,zit nog steeds op het vakantie adres...)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Roy.

@rogier: nee heb voor het maximale wat legaal is. Dus krijg hopelijk geen gezeik.

Rick Santbergen

Hebben ze daarbij ook je ramen vooraf gemeten?
Want een raam is nooit 100% doorlaatbaar.

De grens voor de voorste zijruiten ligt op 70 procent.
Een standaard raam is ongeveer 85 of 90 procent doorlaatbaar.

Als je daar dan 30 procent folie plakt (meeste denken 100-70=30) ben je dus al in overtreding.

Tedo

Roy.

Roadkill (Michiel)

Nou dan kan ik het wel vertellen, kwam er achter dat Hifidump.nl hier op een steenworp afstand is (ok als ik die afstand kon gooien was ik nu onderweg naar de olympische spelen... :D ) En die had de Alpine IDA X311rr voor een mooie prijs. Dus ik gebeld en ze hadden hem op voorraad dus op het fietsie heen, dus uiteraard met mijn  geluk bleken ze hem niet te hebben, wel 301 versie maar daar wisten ze niet van of ie de Ipod touch 3 en 4 van kon bedienen..... Nou ja eventueel hadden ze nog de 313 in de aanbieding,voor 239, maar daar bleken ze enkel dus nog een demomodel van te hebben. Maar die mocht ik dan wel weer meenemen voor 199! Heb hem net ingebouwd en ff getest, maar wat een verschil met de Pioneer die ik had, op papier zou deze minder vermogen hebben, maar kan harder en vind hem persoonlijk ook mooier/zuiverder klinken. Nu kunnen ook meteen al de cd's uit de auto, want hier zit dus geen loopwerk meer in, enkel radio en dan of een usbstick of een Ipod/Iphone (heb ik beide dan niet, maar de rest thuis heeft wel Ipods) Moet zeggen na wat oefenen werkt het super. Zal binnekort ff wat foto's maken en mijn project topic weer eens updaten :)
Slow&Low

Heatzone (Mark)

Rohald

Netjes Mark.
Het lijkt alleen alsof hij rechts (links voor de kijkers) niet helemaal aansluit.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roadkill (Michiel)

Ah je bent alweer terug van vakantie zie ik ;) , staat hem goed Laguna lip zeker?
Slow&Low

Christian de Vriend

volgens mij een espace lip,ik zou zeggen dat ik een extra rand zie onder het gedeelte waar
de 3 gaten zitten,laguna lip heeft dit niet,espace wel,als ik me niet vergis.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev