Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 51

Gestart door Stefan, 24 juni 2012, 21:07:42

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Dank je! Het idee van de meegespoten RS grilles had ik al op de sedan toegepast (zoals je afgelopen zondag in je binnenspiegel kon zien  ;) )

Edwin Postma

Is mij niet opgevallen Tedo.
Maar komt denk ik dat die van orgineel ook zwart is ;)
Zo heb ik ook mijn grilletjes helemaal gespoten en valt het amper op o-)
Truckertje

Tedo

Valt bij een donkere auto ook nauwelijks op. Bij een lichte kleur is het daarentegen vaak weer geen gezicht.

Roadkill (Michiel)

@ Tedo, ik zag wel een universele sproeierset voor koplampen langs komen op de site van 12tuning.com voor een leuk prijsje,misschien dat dat wat is?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Op zich wel, maar ik zou het liefst dan weer een originele installatie willen (uit sloopauto ofzo).
Wanneer sproeien die dingen eigenlijk? Combi van licht aan hebben en dan de ruitensproeier voor?

Ik heb net voor de buien nog even de stootlijsten van de achterbumper vervangen voor meegespoten exemplaren. Helaas te donker/nat voor een foto.

mark

@Tedo

Heb je nu een klein kleur verschil tussen je bumper en je motorkap?
Of komt dat door de foto?

Rohald

En nieuwe kentekenplaten?

Ziet er beter uit die bumper !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Tedo

:) :)

@Mark: het kleurverschil wat je denkt te zien op de foto's ligt aan het feit dat de auto niet helemaal schoon is en de bumper wel i.c.m. de lichtval.
Zover ik kan beoordelen klopt de kleur prima (is voorafgaand aan spuiten gemeten op de auto, en die bleek nog de exacte kleur NV 676 te hebben).

@Rohald: inderdaad, met dikke letters. Achter moet dat nog gebeuren.

Roadkill (Michiel)

Ik zat net nog ff te kwijlen, en toen bedacht ik me dat als die bumper er bij mijn Grand Tour op zou zitten,en hem zo zou parkeren..........de bumper er niet zo mooi meer uit zou zien :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

@Michiel: nee, als 'ie lager is gaat dat niet meer (ook achteruit niet trouwens). Alle verlaagde auto's bij mij in de straat (best wat nog thuis wonende begin 20'ers) worden dan ook ruim voor die balk stilgezet.
Maar eens kijken of er eventueel nog ruimte is voor die Espace IV lip die je voor me gescoord hebt.
In jouw geval moet je ook uitkijken voor het hekje waar je wel eens (bijna) tegenaan parkeert.

Heatzone (Mark)

Dante

Had weer wat te plakken voor de Polo besteld...

De rest staat op Fb...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev