Advertenties


probleem met linkerachterlicht

Gestart door Birt, 20 juni 2012, 21:28:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Birt

Ik heb een merkwaardig probleem met een megane II 3 deurs phase 1 uit 2005 met een 1.5 DCI. Van de linker achterlicht doet het licht niet meer. Lampje vervangen hielp niet. knipperlicht, en remlicht werken wel. Ook het mistlicht werkt.
Aan de andere zijde werkt alles prima. Dus multimeter erbij, blijkt er geen spanning op de lamp aansluiting te komen. Ook op de achterliggende stekker niet.
Zekeringen bij het stuur ook allemaal nagekeken, en de zichtbare stekkers ook, maar geen corrosie en niks kapot.

Zijn er nog andere stekkers ergens in de auto, of andere zekeringen waar ik naar moet kijken?
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Minkert

Doet je stadslicht lv het wel ? want als ik het zo hoor is er een zekering kapot en je verlichting is links en rechts gescheiden deze zekeringen zitten onder de motorkap links bij de accu!! De 2 torksen losdraaien en dan zie je ze zitten, de zekering plaat kun je er uit trekken en dan kun je er net bij zonder de accu er uit te halen met een punt tang. Volgens mij zijn de zekeringen die je moet hebben 7,5 A Succes

Birt

Stadslicht zeg je. Die heb ik niet gecontroleerd. Dimlicht werkt wel. Maar eens ff kijken. Bedankt voor de tip.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Birt

Top! was idd de zekering die stuk was door het doorgebrande stadslichtje.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev