Advertenties


Veerpootlagers

Gestart door OceanBlue, 18 juni 2012, 09:38:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

OceanBlue

Gegroet aan allen,

1 Van de welbekende veerpootlagers zijn versleten. Ik wat verschillende dingen over het dan vervangen van beide lagers.
De een zegt wel doen en de ander zegt dat ook alleen het versleten lager vervangen kunnen worden. De Renault garage
laat het in het midden.

Nu is de vraag waarom wel of niet gelijktijdig vervangen, wat zijn de voordelen?

Bedankt alvast! !-!

Roadkill (Michiel)

Ik zou ze alletwee vervangen,waarschijnlijk zijn ze even oud,dus kan je ervan uit gaan dat ze gelijk slijten,dus dat de andere er ook aan gaat komen. En als je dan bezig bent is het net zo makkelijk om ze alle twee te vervangen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

rened

Ik had er ook maar 1 vervangen, en nou "kloenkt" de andere.

Dus ik zou ze persoonlijk allebei doen. Voor die 30 euro/stuk.
En je hebt je parafaan er al afliggen, veerklem in de buurt, dus stuk minder werk.

Tedo

Ik zou het lekker laten doen, en dan beide tegelijk. Ben je wel iets meer kwijt dan hierboven genoemd, maar ben je er voorlopig weer een poos vanaf.

OceanBlue

Dan moeten we dat maar gaan doen. Bedankt voor de snelle reacties :)

Minkert

Als je het gaat doen en je haalt de veerpoten los let dan goed op dat je aandrijfas niet uit de bak schiet want dan loopt je versnellingsbak leeg!!

Heb dit zelf al verschillende keren gehad, verder is het goed te doen succes

OceanBlue

Sommige dingen durf ik zelf wel zoals het vervangen van de CV knoppen in de deurgrepen (k*tklus trouwens :/ ) maar de lagers laat ik doen :)

OceanBlue

Inmiddels zijn de lagers vervangen (€ 274,- in totaal voor beide kanten) en het is weer lekker rusting. Scheelt toch een hoop irritante geluiden :)

Tedo

Zo dacht ik ook, beter!  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev