Advertenties

SKG Carstyling

Gestart door Roy (Coup a One), 7 juni 2012, 00:43:53

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Gisteravond deed hij het alweer !-!

Roy (Coup a One)

Na lange tijd van wachten heb ik nog steeds niets ontvangen :neen: dus heb ik vandaag wederom een 2e mail gestuurd met de vraag waar mijn dayline's blijven en als ze het product niet voor 26 Juni kunnen leveren dan zou ik graag mijn centen weer terug gestord willen hebben, wat denken ze wel niet l- >:(

Roy (Coup a One)

Dam 8)7 telefonisch niet meer mogelijk, alles dient volgens de website te gaan en de mail's die je ze verstuurd krijg je per abuis retour wegens ongeldige email account l- Wat is hier gaande :?

Heatzone (Mark)

Ik hoop dat het alsnog goed komt Roy! maar even goed in de gaten houden, wellicht kan je een keer langs gaan bij ze?

William

Ik ging net even na die website toe, maar dan staat er dat de website buitengebruik is wegens werkzaamheden en dan hij morgen vroeg waarschijnlijk weer beschikbaar is. zou het daar iets mee te maken kunnen hebben? Dus dat ze bijv. morgen middag wel bereikbaar zijn ofzo?

Roy (Coup a One)

William ze hebben de website al 'n aantal dagen plat liggen Y l-

Edwin Postma

Roy belde net met vervelend nieuws over SKG >:(
Truckertje

Dante

Toko failliet?

Dit werd vrijdag op het Polo Register gepost:
CiteerOns bedrijf SKG carstyling ondervind momenteel ernstige problemen bij de levering van bepaalde producten die niet op voorraad zijn. Levertijden zijn daardoor onacceptabel lang geworden. We hebben met man en macht gewerkt om deze problemen opgelost te krijgen, maar zijn daar tot nu toe onvoldoende in geslaagd.

We hebben daarom het besluit moeten nemen alleen nog die producten aan te bieden die we gegarandeerd wel kunnen leveren en producten die we op voorraad hebben.

- Opruimingsartikelen
- De volledige lijst volgt zo spoedig mogelijk.

Door deze problemen en de gevolgen daarvan is de werkdruk buitengewoon hoog geworden. We proberen iedereen tijdig te informeren en emails te beantwoorden maar dat lukt momenteel volstrekt niet. We vragen uw begrip hiervoor. En echt, honderden emails per persoon sturen zoals sommigen doen is wel begrijpelijk maar het vertraagt het proces nog meer.

Wij werken nu hard met zijn allen om emails te beantwoorden, orderstatuscontroles te doen, annuleringen te verwerken en betalingen waar gevraagd na controle terug te storten.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor de ontstane situatie.

Bedrijfsleiding SKG carstyling
Momenteel schijnen mails te bouncen wegens overvolle mailbox, dus ben benieuwd...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Dit is niet aan mij maar kan wel bevestigien dat ze failliet zijn
Truckertje

Roy (Coup a One)

Voor ieder die meer info wenst ;) http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=95&t=105080 en lees het uitvoerig door, mijn verhaal staat vermeld op pagina 7 8)7

Rick Santbergen

Ik heb het helemaal gelezen. Jou post van "wat er op de meganeclub" staat, staat al ongeveer 5 keer eerder in dat topic.
Maar vrees dat ze gewoon failliet zijn. Over en uit dus.

Heatzone (Mark)

De link die ik als allereerste poste is dus nog steeds gaande, dit is namelijk hetzelfde topic, wat toen nog 10 negatieve reacties waren zijn er nu inmiddels een stuk meer.

Ik hoop dat je het geld van je koplampen nog terug gaat zien Roy!!

Heatzone (Mark)

In het topic is er ook iemand actief bezig met het doen van een gezamelijke aangifte, heb jij je hierbij ook gemeld Roy?
Tevens hebben meerdere via mijnpolitie ook aangifte gedaan!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rick Santbergen op 21 juni 2012, 07:53:09
Ik heb het helemaal gelezen. Jou post van "wat er op de meganeclub" staat, staat al ongeveer 5 keer eerder in dat topic.
Maar vrees dat ze gewoon failliet zijn. Over en uit dus.

Na wat speur en huiswerk heb ik ondekt dat de fimanaam vervallen is en dat ze vrolijk verder gaan onder de naam Xsafelichts, zie ook www.xsafelichts.com en klik op webshop

Dante

Die bestaat ook al ruim een jaar, hoor ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev