Advertenties

SKG Carstyling

Gestart door Roy (Coup a One), 7 juni 2012, 00:43:53

Vorige topic - Volgende topic

Roy (Coup a One)

SKG Carstyling te Lichtenvoorde wie heeft ervaring of reeds eerder iets besteld bij dit bedrijf :?

Zaterdag 26 Mei persoonlijk in Lichtenvoorde geweest v/d devil-dayline's, ook daar gelijk besteld en contant per pin afgerekend (levertijd 2 - 9 werkdagen als je via internet besteld) afgelopen maandag 4 Juni gebeld en navraag gedaan en krijg je te horen dat men met een intenventarisatie bezig is (terwijl het bestelde artikel niet in huis was 26 mei jongsleden) 8)7 vreemd _o_ Je zou toch denken als je vooruit betaald dat het bestelde artikel er dan toch ook binnen een termijn van 2 - 5 werkdagen er toch had moeten zijn of heb ik dat echter mis :?
Y Wachten duurd lang _o_ 8)7

Dante

Ik heb er mijn Angel Eyes, zilveren knipperlichten & antenne vandaan. Moest ook wat langer wachten, omdat de antenne niet op voorraad was. Toendertijd langzame communicatie per email, maar uiteindelijk toch gekregen wat ik wilde, nl. dat ze de Angel Eyes & knipperlichten opstuurden, apart van de antenne. Voor de rest zou ik er zo weer kopen !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Mijn schroefset zou ook binnen 2-5 werkdagen geleverd worden,werd dus ook een ruime 3 weken...... Qua levertijd zijn ze daar echt dramatisch slecht,verder wel goed spul en niet echt duur,denk dat ik daar ter zijner tijd ook angeleyes ga bestellen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Roelk

heb de angeleyes van mijn vorige wagen er ook vandaag.
zeker goedkoop maar levertijd inderdaad een drama..
maarja voor zn 50 euro verschil wil ik wel een weekje wachten hoor :)

Roadkill (Michiel)

Nou ik dat stukje lees van Mark denk ik dat ik de nog eens aan te schaffen angel eyes dan maar iets duurder ga kopen....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Poeh he... Wel 10 negatieve reacties... :neen:

Gewoon goed je huiswerk doen & van te voren alles goed checken. Contact opnemen voor je de bestelling plaatst zodat je zeker weet dat wat je koopt ook past... Caveat emptor, weet je nog ;)

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

Ik probeer SKG carstyling niet zwart te maken hoor, dit kwam ik toevallig tegen toen ik via google de website even wilde opzoeken! Kennelijk heeft SKG ze zaakjes niet helemaal op orde het is het waard om het in overweging te nemen voor je er iets besteld !-!

Dante

Dat snap ik, maar de meeste klachten gaan over geld terug krijgen na onjuiste bestelling... ;)

Fb

Heatzone (Mark)

Werkt bij jullie de website van SKG carstyling ook niet?

Roelk

nee werkt inderdaad niet.

Dennis Postma

Heren.

Ik heb dit topic verplaatst naar algemene zaken.
Dit omdat het ondanks dat Roy Megane 1 spullen besteld heeft verder niet Megane 1 gerelateerd is.

Edwin Postma

Kwa levertijd lijkt het NL-power wel.
Maar heb hier geen ervaring mee.
Als ik dat stukje wat Mark geplaatst heb is het van die jongen met zijn mistlampen zijn eigen schuld.
Hij had gewoon moeten kijken hoe en wat.
Maar geld ergens van terug krijgen is altijd een drama !-!
Truckertje

Roy (Coup a One)

Citaat van: Heatzone (Mark) op  7 juni 2012, 12:50:12
Werkt bij jullie de website van SKG carstyling ook niet?

Waarom zou die bij jullie niet doen en hier wel :? http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/index.php

Dante

Hij was ff offline heb ik het idee...Y

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev