Advertenties


Megane cc lekt thv achterspeakers

Gestart door jeroennx, 6 juni 2012, 19:11:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jeroennx

Hey

Ik heb vorige week een megane cc (rs versie) gekocht van 2006.
Maar nu heb ik gemerkt dat deze een lekt wanneer het regent thv de achterspeakers. Ik hoor ook een beetje wind langs de voorste ruiten maar ik las dat ik dit kan laten maken door de ramen iets hoger te laten komen.
Maar ik zou graag een oplossing weten voor de lekkage achteraan.
De wagen heeft wel 1 jaar garantie maar ik zou liefst eerst zelf de lek proberen te dichten, als het niet te moeilijk is.

Mvg

Benjamin Renon

Als je nog garantie hebt zou ik het juist door diegene laten doen waar je de wagen hebt gekocht. Scheelt je zelf zoekwerk en misschien frustraties.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

jeroennx

Ja maar heb hem aan de kust (Belgie) gekocht, en ik woon zelf in antwerpen, is toch een dikke 100 kilometer rijden :D
Dus daardoor wou ik eerst zelf eens proberen, anders laat ik het wel maken

Mvg

matthew

Niet zelf aan beginnen,dit komt erg nauw namelijk.

Bij de cc is het voor de voorramen kiezen:of suizen of lekken.Dus ik zou het mooi bij suizen houden.

jeroennx

Ow, dan lijkt suizen idd de beste oplossing :D

Karin

@Jeroen, voor het lekken zou je contact op kunnen nemen met het bedrijf waar je hem gekocht heb en vragen of je het bij een ander mag laten maken onder de garantie, vanwege de afstand. Dit in samenspraak van de twee bedrijven. Misschien doen ze dat wel.

Roadkill (Michiel)

En weer een vrouw die met een wijze raad komt,wat zijn wij mannen toch primitief door alles zelf op te willen lossen :D (serieus goede tip Karin,moeten wel de bedrijven dat willen,ik had dat geluk niet toen ik mijn meg net had :(  )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Ik heb het zelf een keer gedaan, dan niet vanwege de afstand maar omdat het bedrijf (geen Renault) waar ik hem gekocht had het niet kon vinden. Ze hebben toen samen overlegd zodat het wel gemaakt kon worden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev