Advertenties

Klets maar raak DEEL 183

Gestart door Dennis Postma, 6 juni 2012, 14:33:50

Vorige topic - Volgende topic

Christian de Vriend

en de spoiler vast zettennmet schroeven,in combinatie ket ruitenkit,werkt als een trein
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rebecca Fontijn

@Koen ik heb er hier 1 van boven de 5 (13) die mag je wel een keer lenen  !-!

Edwin Postma

Ik heb mijn spoilet enkel met ruitenkit gekit.
Zit muur vast 8)7
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Paul v Dijk op 20 juni 2012, 21:55:21
Later als je groot bent, dan ga je het snappen  ;)
Dat zei ik ook tot mijn 25e.  Y

Nou pas geboren baby's zijn imho ook absoluut niet mooi hoor,maar als je kinderen onder de 5 al eigenwijs vind,mag je onze dochter van 15 wel eens een dagje lenen......... (echt liever 100 baby's dan 1 van 15 die ALLES WEET!!! :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

Citaat van: Christian de Vriend op 20 juni 2012, 22:38:11
en de spoiler vast zettennmet schroeven,in combinatie ket ruitenkit,werkt als een trein

Dan hoop ik dat je niet treinen van de ns (of andere in NL bedoeld) want die werken soms niet 8)7 dan heeft hij 50% kans dat de spoiler er weer afvliegt

Tedo

Alleen kit gaat (op den duur) niet werken nee...

Koentje

Citaat van: Rebecca Fontijn op 21 juni 2012, 09:02:41
@Koen ik heb er hier 1 van boven de 5 (13) die mag je wel een keer lenen  !-!

Lenen?  Ik kom hem/haar wel een keer ophalen als het nodig is.

Dennis Postma

Voor de fotografie liefhebbers onder ons. Mocht er iemand nog een polarisatie filter nodig zijn, fotokonijnenberg heeft momenteel een aktie:

http://www.fotokonijnenberg.nl/content/news/1408/profiteer-van-kortingen-tijdens-de-langste-dag-actieweek.html

Eens even kijken wat 67mm vanaf 19.00 uur moet kosten;)

Besteld.

Dat is wel zo prettig met een meeting op komst.  !-!

Benjamin Renon

Ik zag deze aanbieding al voorbij komen. Het is dat ik er nu al eentje heb anders had ik die nu gekocht.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Nou wat ik daarnet toch mee maakte: Ik reed door een flinkeplas water en m'n Motor stopt met draaien, effe opnieuw gestart en hij deed het weer! uiteindelijk heb ik met een grote boog naar mijn huis gereden via de snelweg.

maar wat had het kunnen zijn dat hij er mee stopte toen ik door het water heen reed?
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rebecca Fontijn

@Koen daar hou ik je aan kom maar keer halen ben ik er ff af .....zijn er een paar van de club die hem wel kennen denk ik

Tedo

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 21 juni 2012, 20:26:39
Nou wat ik daarnet toch mee maakte: Ik reed door een flinkeplas water en m'n Motor stopt met draaien, effe opnieuw gestart en hij deed het weer! uiteindelijk heb ik met een grote boog naar mijn huis gereden via de snelweg.

maar wat had het kunnen zijn dat hij er mee stopte toen ik door het water heen reed?

Ik hoop voor jou geen waterslag (water in de motor).

Koentje

Citaat van: Rebecca Fontijn op 21 juni 2012, 20:50:30
@Koen daar hou ik je aan kom maar keer halen ben ik er ff af .....zijn er een paar van de club die hem wel kennen denk ik

Ow tis een hij die 12jaar is... is tie druk? ;)

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Koentje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev