Advertenties

Klets maar raak DEEL 183

Gestart door Dennis Postma, 6 juni 2012, 14:33:50

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Ik hang hier vanavond lekker relaxt voor de buis. Zit momenteel even de 24 uur van Le Mans te kijken. Net even een behoorlijke klapper van Anthony Davidson. :x

Renegade (Mark)

Zometeen maar nog eens een poging om de torsie te verstellen :q weerverwachting is droog en ik heb nog als tip meegekregen om de achteras een klein stukje te laten zakken zodat je er beter bij kan !

EDIT:

Auto mooi opgekrikt, schokdempers kwamen perfect los, wil ik de achteras een stukje laten zakken, is de dop 19 spoorloos >:( Toch maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt en alle roest op de torsiestaven weggeborsteld en de schroefdraad weer mooi gangbaar gemaakt... Komende week een dopje 19 halen en dan hoop ik toch dat het gezegde voor mij uitkomt, 3 maal is scheepsrecht ! 8)7

Ard Klok

Zo, na een aantal dagen verplicht (modem/router kapot) zonder internet zojuist weer even bijgelezen. Nu nog even wachten op foto's/verslag van FCS2012 :9~.

Heatzone (Mark)

@ Renegade, haha het zit je ook niet mee he! Hopen dat het de volgende keer wel lukt !-!

Edwin Postma

Vandaag even lekker aan het bij komen van een onvergetelijk weekend. !-!
Dit is echt een aanrader voor iedereen die van mooie en zeer strakke wagens houd.
En voor de liefhebber van motorisch kietelen is het ook zeer zeker een aanrader.
Moet zeggen dat de Megane 1 zeer slecht vertegenwoordigt is. ;)

Dus waren jos en ik een zeldzaamheid.

Dante was zeker uniek met de safrane break
Truckertje

Tedo

Zou dat niet komen omdat de Megane I te jong is om een klassieker te zijn, en al te oud voor de jeugd (aangezien auto's in de UK veel betaalbaarder zijn dan hier, zo heb je voor 6-7 duizend pond al een vrij recente Megane II RS).

Christian de Vriend

Die megane club van de UK is zowat uit elkaar gevallen een jaar geleden
2jaar terug stonden er tussen de 10 a 20 megane coupes op een stand

en dat waren enkel meg 1 ph 1 en 2
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Koentje

Citaat van: Dennis Postma op 20 juni 2012, 20:28:23
Mmm, ik vind je woordkeuze nou niet echt subtiel om het even zachtjes uit te drukken.

Dennis, Wat bedoel je daar mee.

Rick Santbergen

Kinderen troep noemen kan niet Koen!

Renegade (Mark)

Citaat van: Rick Santbergen op 20 juni 2012, 20:52:29
Kinderen troep noemen kan niet Koen!

Ik ben het volledig met koen eens 8)7 dat mensen naar een baby kunnen kijken en dan uit de mond kunnen krijgen dat die mooi is, onvoorstelbaar !

Karin

Dat je niet van jonge kinderen of baby's houdt dat kan, maar om ze nu gelijk troep te noemen gaat me ook te ver.

Dante

Een onhandige woordkeuze van Koen, maar ik stoor me er niet aan :)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Koentje

Ik bedoel maar dat kinderen van die leeftijd (onder de 5jaar) meestal lastig en eigenwijs zijn...

Christian de Vriend

geen kindervriend oke,dat je het aangeeft oke,maar had subtieler gekunnen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Nou Koen, m'n oudste van bijna 7 is dat ook, hoor... :D Maar dat merk je zondag wel :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev