Advertenties

Klets maar raak DEEL 183

Gestart door Dennis Postma, 6 juni 2012, 14:33:50

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Postma

Gaaf hoor zo'n classic.
Nu verder zakken o-)
Truckertje

Renegade (Mark)

Eerst achter eens los zien te krijgen 8)7 anders hangt hij me wat te ver voorover 8)7

Tedo

Citaat van: Dennis Postma op 13 juni 2012, 18:29:31
Het is inderdaad een uniekum zo'n classic hier. Het staat 'm goed.  !-!
Ho, ik heb ook een sedan (maar dan een Megane II). Maar zwaar in de minderheid zijn ze wel!

matthew

Ik had nog wat pica's van mijn verjaardag beloofd.

Ik werd opgehaald met een leuke POrsche 911 Turbo

Vervolgens gaan wedstrijdje karten.

En gewonnen,had behoorlijk vlot gereden is ook wel mooi bochten circuitje Traxx Uden.

Kwamen we weer terug thuis hadden ze wat gemaakt

En mooie taart

En nog een mooie taart gemaakt door mijn zus

En waar iedereen het altijd over een kratje bier heeft,heb ik dit  :D :D

Werd dus begin van de middag verrast door mijn maaties met hun bezoek en eten daarna kwam de Porsche en zijn we naar Uden gegaan.
S'avonds eten met zijn allen tijdens het voetbal kijken en daarna kwam er nog een hoop bezoek voor het feest.

Edwin Postma

:D :D :D nog gefeliciteerd ;)
Volgens mij hou jij van fristi 8)7 o-)
Truckertje

Rogier

Dennis Postma

Dat was een geslaagde verjaardag. Tof man.  !-!

Stefan

Ziet er geslaagd en tof uit Matthew !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Zo zie je maar dat Brookies altijd nog chocomel's drinken :D
Zo te zien ook goed verrast en het zag er veel belovend uit Matthew !-!

Benjamin Renon

Mijn Coupé is vandaag zonder al te veel problemen door de APK gekomen, wat ik eigenlijk niet verwachtte. Twee bandjes, ruitenwissers en een lampje vervangen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

denniske_91

dat is goed nieuws !-! altijd fijn als je er weer een jaartje tegenaan kan Y

Roy (Coup a One)

Ofwel 'n goede deal voor 'n goede inruil, toch _o_

Dennis Postma

Dennis Postma

Beste gebruikers van dit forum.

Graag zou ik jullie willen wijzen op een nieuwe forumregel:

CiteerStorend gedrag en bedreigingen:
Helaas hebben wij recent en in het verleden te maken gehad met storend gedrag (bijvoorbeeld hyperactief gedrag om maar zoveel mogelijk aandacht te krijgen en zelfs een enkele keer met een bedreiging aan het adres van een mede-forumgebruiker).
Gezien wij dit niet graag zien op dit doorgaans gezellige forum nemen wij de volgende maatregelen als iemand zich ernstig misdraagt op het forum:

De betreffende persoon zal:
- Een officiele officiële waarschuwing ontvangen van een van de bestuursleden of moderators.
- Indien de waarschuwing niet werkt zal er een tijdelijke ban volgen van 2 weken.
- Als de tijdelijke ban niet het gewenste resultaat levert zal er een permanente ban volgen.

De permanente ban zal inhouden dat de persoon geen toegang meer zal hebben tot het forum EN clubmeetings. De betreffende persoon zal de door hem/haar betaalde contributie van dat jaar niet terug ontvangen.

Deze regel hebben wij moeten stellen als gevolg van recente gebeurtenissen en zaken die in het verleden gebeurd zijn. Daarnaast was het niet duidelijk vast gelegd welke maatregelen er genomen moesten worden door ons. Bij deze is het voor ieder duidelijk. Ook overwegen wij deze regel op te nemen in de statuten. In dat geval zullen wij jullie daar uiteraard van op de hoogte stellen.

Voor een compleet overzicht van de forumregels verwijs ik jullie graag naar de volgende pagina:
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=11565.0

Heatzone (Mark)

Wat wordt er precies beschouwd als hyperactief gedrag? De rest van de regels lijken mij duidelijk !-!

Jammer dat dit soort regels er moeten komen, maar kennelijk is het nodig.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev