Advertenties

Klets maar raak DEEL 183

Gestart door Dennis Postma, 6 juni 2012, 14:33:50

Vorige topic - Volgende topic

Paul

Die heb ik ook maar dan onder een andere forumnaam.
Wat is er zo raar aan????
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Roy (Coup a One)

:neen: :x il maar ga hier niet in verder 8)7 't bied geen zin --

Heatzone (Mark)

Ik haal meestal in de winter mijn roadbox eruit, deze sla ik op in de loods en de zomer zet ik hem er weer in! Ik snap wel dat je af en toe bent uitgekeken op de roadbox.
Je kan hem een paar maanden eruit halen en tijdelijk ergens opslaan? Verkopen zou ik zeker niet doen !-!

therion

Vroeg me net af of jij nog een leuke lokatie wist voor de foto's...    :D 

Het eerste wat in mij opkwam was de zeedijk in westkapelle, daar kan je met de auto zo tot het water rijden.  Heb ik ooit met mijn 350Z gedaan, dan krijg je dus zoiets:
Het is alleen wel een eindje rijden, dus als je iets weet wat iets dichterbij is...

Citaat van: Christian de Vriend op 11 juni 2012, 17:52:11
As Donderdag staat me nog wat leuks te wachten

Mervin (therion) heeft me gevragen om een keer langs te komen om bij te babbelen,en we gooien er (bij mooi weer) een foto sessie tegen aan
met beide meganes,ik ben al druk aan het bedenken waar we mooie fotos kunnen schieten  :) :) !-! _o_

Heeft iemand hints? want het gaat om een gele en een blauwe megane,dus naar welke achtergronden moet ik zoeken?

Grappige vind ik dat het echt old vs new is,dus een megane 1 naast een megane 3 RS 265

Als de foto's gemaakt zijn zet ik ze hier neer.
Renault Megane RS 265 cup

Christian de Vriend

Daar zat ik ook aan te denken,om het op die dijk te doen,echter bedacht ik mn eigen dat mn eigen gebakje blauw is,met een
blauwe lucht komt die minder goed naar voren,ik dacht aan het nolle bos,of iets groen op de achtergrond

dan heb je geel,blauw en groen,als "basis" kleur.

Of op een industrieterrein,met een grijze achterkant,dan komen de kleuren van beide wagens ook goed tot hun recht.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dennis Postma

Ik zou kijken voor een witte of grijze achtergrond. En anders een mooie parkeergarage zoals je bij Rogier al een paar keer hebt kunnen zien.

Christian de Vriend

Alle garages die ik ken,zijn erg donker,en heb nog geen spiegel reflex camera om daar rekening mee te houden.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Je zou ook nog een industrieterrein kunnen proberen. Daar heb je vaak wel grijze gebouwen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Misschien is er nog ergens een oud spoorweg emplacement met oude (onder gekladderde) rijtuigen/wagons in de buurt? Misschien weet Erwin er een in de buurt?

therion

Op dezelfde dijk staat ook nog een knalrode vuurtoren waar we voor kunnen staan, da's misschien ook nog een idee. 
Renault Megane RS 265 cup

Dante

Citaat van: Christian de Vriend op 12 juni 2012, 16:35:01
Alle garages die ik ken,zijn erg donker,en heb nog geen spiegel reflex camera om daar rekening mee te houden.
Probeer eens een Q-Park ;) Ik heb zo'n vermoeden dat die van Rogier ook in een Q-Park garage zijn geschoten. Die zijn mooi wit & vaak fel verlicht !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

@ Chris: wat dacht je van de parkeer garage in Goes?  Die met iedere verdieping een andere kleur heeft? Kan je combineren!
Spoorweg... Tja ik zou zeggen bij kwadedamme, daar heb je een oud schuurtje en mocht de stoomtrein lang's rijden in de richting van Goes kan je die ook mee nemen op de foto.

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Koentje

Ow ja.. vandaag iets besteld voor de 107.
Volgende week meer !-!

Edwin Postma

Truckertje

Dante

Iets is er verstuurd gisteren... Zal het op tijd binnen zijn als ik mee kan...? :huh:

;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev