Advertenties

Klets maar raak DEEL 183

Gestart door Dennis Postma, 6 juni 2012, 14:33:50

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Heatzone (Mark)

wat zijn vervolgens geschikte spoorverbreders? en met hoeveel moet ik rekening houden?

Roadkill (Michiel)

Als je ze hebt kunnen we ff kijken hoe het staat met 1,5cm spacers,die heb ik onder mijn auto zitten!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Lijkt me een goed idee, ik ga eerst wel even kijken of ik eruit kom met de prijs met de verkoper !-!

Christian de Vriend

Zolang je maar je centreernaaf geboudt heb je eigenlijk geen slechte
Je kan dan nog uit 2 systemen kiezen.

1 dat je de wiel op de verbreder doet (die ook weer op de naaf zit) en dat de wielbouten door de verbreder vast zitten in
de naaf.

2 de andere optie is,dat je de verbreder met speciale verzonken bouten vast zet op de naaf,en dat je de velg
weer vast zet op de verbreder.

opdie 2 heeft dan nog als voordeel dat je naar een andere steek zou kunnen gaat,dus van 4x100 naar 4x108 (peugeot heeft dat)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Citaat van: Heatzone (Mark) op  6 juni 2012, 15:34:27
Lijkt me een goed idee, ik ga eerst wel even kijken of ik eruit kom met de prijs met de verkoper !-!

Zijn het deze?

Heatzone (Mark)

Nee het zijn de andere, zonder banden uit zuid-holland :O

*kan het nu even niet opzoeken..

Roadkill (Michiel)

h je had wel je vispas bij je??? (Dat is een probleem met beesten,ze kennen de verkeersregels niet,bootje kwam van rechts zo te zien, net zoals onze poes,die schijnt ook op de rest van het verkeer voorrang te hebben :S )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Citaat van: Christian de Vriend op  6 juni 2012, 15:36:49
opdie 2 heeft dan nog als voordeel dat je naar een andere steek zou kunnen gaat,dus van 4x100 naar 4x108 (peugeot heeft dat)
Of zelfs naar 5-gaats Y !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Mwoh, voor mij geen spacers. Ik koop hierna wel een Megane III, die standaard 5-gaats heeft (velgen liggen al klaar)  ;)

Dante

Iemand zin in een spelletje...?

Tip: Klik de O's...;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Xanquezer (Frank)

ik zie geen spelletje dante.
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Calve

update over mijn auto,

Die man van het garagebedrijf beweerd dat ik te hard over een drempel ben gegaan, en de demper alles krom getrokken heeft, dus ook de steunen.

Maar dat is onzin, want ik heb geen geschaaf gehoord van onder de auto. en ik reed er langzaam beetje schuin overheen zodat ik niks zou raken....
Deze eparatie zou onder de garantie vallen, maar dat word hem te duur denk ik en bedenkt hij dit.
Ik kan wel janken.....

Wat moet ik hier mee. waarschijnlijk zie ik hem vanavond op een brug. ik zal foto''s maken.

Groeten

Rick Santbergen

Heb je de auto met garantie gekocht?

Zo ja, duidelijk zeggen dat je dit niet accepteert. Zo nee, pech.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev