Advertenties

Klets maar raak DEEL 183

Gestart door Dennis Postma, 6 juni 2012, 14:33:50

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Roy (Coup a One)

:grin: :D Voel jij je aangesproken Dennis ;)

Dennis Postma

Ja, ik heb een cabrio. 1 en 1 is 2 toch?

Roy (Coup a One)

Back to on Topic Y

Roy (Coup a One)

Sorry dat ik het hier vermeld maar vond het volgende bij mijn berichten 8)7 daar waar het niet thuis hoord, hij vernoemd zich onder de naam Krokantje _o_

Goede avond

Ik heb een vraag

Ik heb een megane cabrio uit 1997 en mijn co2 gehalte is te hoog de katalysator is goed ,Mijn lambdasonde heeft 3 draaden met twee waar stroom op staat wat is het best om nu te doen

Groetjes Byrion

Karin

@Edje, ik zou de roadbox er in laten zitten, maar je kan ook doen wat Christian zegt. In ieder geval niet gelijk verkopen en over een tijdje kijken wat je nu toch het prettigst vind.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

@ Roy:
Ik denk dat het beter was om hem een PM terug te sturen dan in het openbaar zijn berichtje plaatsten. :neen: Ik denk dat je hem daar beter mee helpt, dus stuur hem een berichtje terug dat hij de topic's kan nakijken of laat hem er 1 maken, is wel zo netjes!!!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Roy (Coup a One)

8)7 hoe zet je de prullenbak op de kop l- Wé can me to Help _o_ 8)7

Dennis Postma

Christian de Vriend

We can me to help?

ehm... wat bedoel je hiermee?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rick Santbergen

Citaat van: Roy (Coup a One) op 11 juni 2012, 19:05:00
Roadbox laten zitten edje Y
Anders rijd je met een omgebouwde badkuip rond :D zoals de duitsers het vernoemen :)

En met roadbox doe je alsof de motor achterin zit.  :D

Sorry, ik ben er geen fan van.
Ik zou hem eruit halen Edje, want dat vind ik persoonlijker mooier.

Roy (Coup a One)

Dennis en Christian wel opletten heren Y lees even iets terug _o_ dan begrijpen jullie het naar alle waarschijnlijkheid het ook wel ;)

Christian de Vriend

Opletten?

gewoon eventje uitleggen is makkelijker !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

Ik kan het ook niet zo goed volgen... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Goed v/d Heren die het even niet begrijpen, heb het bericht uit mijn berichten al verwijderd (zonder te reageren) vandaar!

Citaat van: Roy (Coup a One) op 11 juni 2012, 19:42:41
Sorry dat ik het hier vermeld maar vond het volgende bij mijn berichten 8)7 daar waar het niet thuis hoord, hij vernoemd zich onder de naam Krokantje _o_

Goede avond

Ik heb een vraag

Ik heb een megane cabrio uit 1997 en mijn co2 gehalte is te hoog de katalysator is goed ,Mijn lambdasonde heeft 3 draaden met twee waar stroom op staat wat is het best om nu te doen

Groetjes Byrion

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev