Advertenties


audio update cc

Gestart door mitch18, 3 juni 2012, 00:53:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mitch18

hallo,
ik heb ipv een losse subwoofer van voorheen heb ik hem ingebouwd.

voordeel meer ruimte met dak dicht
nadeel minder diepe dingen met dak open

ik heb nu ook nog een ruimte van +/- 35 cm bij 100 cm waar ik nog spullen kwijt kan dmv de voorste klep

foto's zie site.
http://www.mijnalbum.nl/Album=V8FYOIKR
voor verdere vragen hoor ik dit graag.'

mvg mitch
ps graag nog wat verzoeken voor veranderingen styling/tuning of ander leuke optie's.

Xanquezer (Frank)











Netjes,  en is er iets mee?
Of?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

mitch18

hallo,
nee ik bedoelde of er nog anderen dingen zijn die ik kan aanpassen aan een megane cc dus tuning/styling .

mvg mitch

Dante

Kijk, hier is dus een Project topic voor bedoeld...Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jeremy

Kijk! dat was ik dus ook van plan !-! Klinkt het een beetje?
En er is genoeg aan te passen... gewoon een beetje creatief wezen ;)

mitch18

hallo,

qwa inhoud voor de speakers is het genoeg dus daar licht het niet aan.
ik heb het nog niet getest morgen eerst een nieuwe versteker halen want ik heb ook 4 compo setjes ingebouwd die ook over de versterker gaan.

verder heb ik al aangepast :
http://www.mijnalbum.nl/Album=PTWFDNAN

mvg mitch

mitch18

en jeremy al je wil weten hoe je dit het makkelijkst maakt wil ik je wel helpen hoor.
mvg mitch

Jeremy

Ik heb inmiddels als een compacte subwoofer ingebouwd, maar had ook al dezelfde plannen en ook al helemaal uitgedacht, maar heb toch maar voor de snelle en simpele optie gekozen.

Nette cc heb je! Als je de stootstrips in carrosseriekleur laat spuiten dan heb je naar mijn mening helemaal een prachtige en strakke wagen!

mitch18

#8
hallo,
oke ja had ik over ziten denken alleen wil ik eerst een rs bumper voor en mischien achter monteren.

hoe heb je trouwens die handvatten zo bekleed ik heb het ook het geprobeert maar nu krimt die folie na 3 maanden :(
en het je evt nog anderen ideee'n?

heb zitten denken aan een vin (antenne) in carroserie kleur
ik heb ook aan een spoiler gedacht maar denk dat dat te extreem is.
spiegels wrappen ?

mvg mitch

dennis1985

dag CC....
halloTCe!!!

Jeremy

Handvatten zijn alweer zonder folie, want ik kreeg het gewoon niet mooi genoeg.... Deze ga ik binnenkort spuiten.
Haaienvin is een goed idee ja... beter dan die hengel haha!
Spoiler zou ik ook niet doen... ziet er echt niet uit.
Een mooi idee wat ik ook ga doen is de middenconsole in kleur van de auto spuiten.

mitch18

haha nou er zin nu een kleine antenne op maar breng jou zo ook weer op ideeen ;)
maar wat ik waarschijnelijk met het interieur wil doen is met carbon folie denk dat dat wel gaaf is.
wat was jij trouwens als ik vragen mag kwijt voor die bumper? (voor)

mvg mitch

Xanquezer (Frank)

Citaat van: mitch18 op  3 juni 2012, 23:31:37
verder heb ik al aangepast :
http://www.mijnalbum.nl/Album=PTWFDNAN

Zoveel ga ik niet voor jou neerzetten :P  haha

Maar ziet er goed uit!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Jeremy

Ja dat idee had ik toevallig al haha! Maar die bumper had ik met heel veel geluk voor een prikkie.
Kosten op een rijtje:
-Bumper 35 euro (reken maar op 300 á 400 euro normaal al vind je er 1 tweedehands, Maar zijn zeldzaam)
-Roostertjes boven bij dealer 70 á 80 euro en ik heb ze bij FK in Duitsland voor 35 euro.
-Onderste rooster zo'n 90 euro bij dealer en ik heb racegaas gebruik van 20 euro
-Andere koplampen want is een fase 2: volgens mij iets van 120 euro p\s bij dealer en ik heb er 80 voor betaald voor een set bij de sloop.
-Onderplaat 35 euro bij dealer.
-Onderlip 95 euro bij dealer.
-Spuiten zo'n 150 euro.
Ik had nog korting bij de dealer dus ik was voor de onderplaat en onderlip 100 euro kwijt dus kwam mijn totaal op zo'n 400 euro, maar nogmaals ik had heel veel geluk en ik heb me maandenlang een ongeluk gezocht naar de goedkoopste onderdelen.
Als je alles bij de dealer haalt ben je zo'n 1000 á 1100 euro kwijt totaal, maar een beetje zoeken naar goede tweedehands spullen levert je een hoop voordeel op zoals je ziet.



mitch18

#14
hallo,

jeremy als jij het nou eerst monteert kan ik kijken hoe het staat haha ;)

ik nu van plan ben is :

morgen 4 kanaals versterker monteren en een 2 kanaals mono blok voor me subs en compo sets.

binnenkort:

stroboscoop lichten monteren (had ik nog liggen) gewoon voor de lol
andere roosters in de voorbumper
dubbelen uitlaat pijp maken (sierstuk)
interieur bekleden met carbon folie
led strip onder rolhoes achterbak
haaievin in kleur monteren

mvg mitch
ps iemand bekend met een plexiglazen windscherm voor een megene cc ?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev