Advertenties

Plasje water onder mijn einddemper

Gestart door Danillio, 1 juni 2012, 23:15:04

Vorige topic - Volgende topic

Danillio

Beste MCers,

Ik heb de laatste weken last van plasjes water onder mijn uitlaat/einddemper, ik heb gekeken en het lijkt langs de uitlaat te druppen en niet uit de uitlaat.

Nu vraag ik mij af waar dit vandaan kan komen, ik heb onlangs wel mijn ruitenwisservloeistof tweemaal bijgevuld omdat het op was maar bleek dat het motortje was overleden. Kan hier het vocht vandaan komen?! (Ca. 3 week geleden dat ik het onnodig had bijgevuld)

Bvd!

Drekepeteke

Als het water is dan is het van de airco.

Roadkill (Michiel)

Niet als het onder de einddemper ligt,condensafvoer is veel verder naar voren....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Xanquezer (Frank)

een uitlaat kan altijd wat water in zitten.

Als die koud is, en je gaat rijden, blaast hij rook van de motor en warme vochtige lucht.

Soms zie je op de weg dat sommige auto`s een hele plas eruit gooien.

Ik weet niet precies hoe je uitlaat loopt, ligt de plas onder het laagste punt van de uitlaat?

Kan zijn dat hij lekt (zowel rook als water) en dat het vocht langs je uitlaat naar beneden druppelt ;)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Albert001

misschien heeft ie last van vocht verlies  8)7 probeer anders een incontinent dingus geval om te doen dan valt het niet zo op  :D
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

matthew

Er kan als je veel korte stukjes rijdt water in de einddemper blijven staan,als je dan weer gaat rijden drupt het water eruit.

Bij de meg 2 1.6 16v,scheuren ook nog al eens de lasnaden open op de eind demper,daar kan het water dan ook uit weg lopen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev