Advertenties


dakdrager rails op de meg1 ph2 hb

Gestart door mark, 30 mei 2012, 18:58:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mark

weet iemand of er dakdrager rails op een megane 1 hb kunnen? zoals de megane break dat ook heeft

want het zou wel vet zijn als ik mijn bmx gewoon op dak kan knopen

mark

weet iemand of er al voor bereiding in het dak zit?(schoefdraad enz) als het niet zo is dan is het mij net iets te veel werk
dat ik dan de rails op maat moet zagen dat snap ik das niet zo moeilijk

Edwin Postma

Weet niet zeker maar volgens mij is het er zelfs orgineel van renault
Truckertje

Dante

#3
Bij mijn Break zitten de bevestigingspunten voor de dwarsdragers in de zwarte dakstrips. Vier per kant. Jij zou er mogelijkerwijs twee per kant kunnen hebben.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

dat zou dan natuurlijk mooi zijn dat ga ik morge meteen ff checken
morgen krijg ik als het goed is ook mijn nieuwe radio binnen en zo'n centrale deur vergrendeling kit(op afstandsbediening) !-! !-! !-! als ik die bevestigings punten heb dan word het weer een ritje naar de sloop kijken of ze nog een megane break hebben met dakrails o-) !-! !-! !-!

Dante

Zorg ook dat je de sleutel erbij krijgt/vindt, anders heb je er zo weinig aan...:D
Overigens, er zijn 2 varianten... 1 Volledig zwart & de andere heeft de afdekklepjes (waar je de sleutel voor nodig hebt ;)) in de kleur van de carrosserie, dus met een beetje geluk vind je een Break met jouw lakkleur... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

ik heb nu nog ff snel gekeken maar als ik dat zwarte plastic ding er af haal dan zie ik dit


Benjamin Renon

Voor de Coupé zijn ze er geweest. Althans volgens de accessoire catalogus. Alleen ben ik bang dat ze via een officieel kanaal niet meer te krijgen zijn.
Even gegoogled en kwam deze in Spanje tegen
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

op die van mij moeten dan deze dakdragers toch?

Benjamin Renon

Die lijken mij nooit te gaan passen. Je krijgt hopelijk zo meteen een mailtje van me.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


Dante

Die van mij zien er anders uit...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

dat word dus zelf maar een dragertje fabriceren dan
volgens mij heeft die break echt een soort van rails net zoals op een espace

mark

dan zal ik zoiets als dit moeten maken

fitz

Ik zie er zat staan op marktplaats... Bijvoorbeeld deze: http://link.marktplaats.nl/563434097

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev