Advertenties


bluetooth carkit

Gestart door dennis1985, 26 mei 2012, 11:02:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

dennis1985

vraag.... en hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

ik wil even een carkit kopen  :police: en hij moet doen wat ik wil en dat is duidelijk bellen.

zelf zat ik te denken aan een bury cc 9045 of een parrot mki 9000 zonder scherm. En dan als extra een zwanehals mic.

weet niet of er mensen hier zijn die z'n mic gebruiken en of dat dit een toevoeging is voor de helderheid van het geluid.

maar op internet praat met dat je voor de meeste carkit een iso2car aansluitings kabel nodig hebt.
kan iemand mij vertellen of dat ook nodig is of is het onzin om zn kabel er bij te bestellen.

overige tips zijn natuurlijk ook altijd welkom omtrend bluetooth carkits.

forumleden, alvast bedankt voor jullie aandacht

dag CC....
halloTCe!!!

Roadkill (Michiel)

Uhm standaard zet je hem er zo tussen tenminste bij mijn parrot wel,tip neem iig de parrot met de dubbelle mic,die is echt veel beter dan die met de enkele mic. Als je bij mij in de buurt woont (Hoorn) kan je me altijd ff pm-en mocht je hulp nodig hebben met inbouwen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

rened

Voor die Car2ISO ligt eraan welke radio je hebt.
Bij een standaard radio zit er vaak een aparte stekker tussen. Bij mijn beide megane's 2 zat er gewoon een iso aansluiting
in, dus lijkt me in megane niet nodig.

Ik heb zon oude parrot 3100, een 3200color, en in mn zusjes auto die 9100mki ingebouwd.
Erg goed te doen allemaal,
en inderdaad het geluid met die dubbele microfoon is beter.

Wel vind ik die 9100 een flut ding. Altijd communicatieproblemen, losse afstandsbediening werkt niet
met als gevolg dat mn zusje nog altijd zo gewoon belt.
Denk er dus over om een oude vertrouwde 3100 bij te kopen en die erin te zetten.

dennis1985

mag ik jullie bedanken!

denk dan ook dat ik idd die 3100 van parrot neem.
en als het niet lukt kom ik wel ff lang voor een bakkie en ff te gleuren bij jou want werk ik Zaandam.

mocht ik nog vragen hebben kom ik bij jullie terug

bedankt
dag CC....
halloTCe!!!

Roadkill (Michiel)

Prima hoor,wel ff zeggen wanneer je langs wilt komen,ben niet altijd thuis ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

dennis1985

nou hij is besteld....

een parot ck3100 met als extra een dubbele microfoon.

heb jij geen foto van waar jij jou parrot geplaatst hebt

dag CC....
halloTCe!!!

Roadkill (Michiel)

momentje ga ff zoeken
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)



hij zit bij mij zeg maar tussen me stuurkolom en de middenconsole,maar als je radiobediening vanaf het stuur hebt weet  ik niet of je hem dan wel kan zien...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

rened

bij mij zit ie zo half in dat lege vakje onder de radio, zal maandag wel eens een foto maken

dennis1985

okee... dat ziet er netjes uit!

super bedankt dat je ff hebt geholpen  _o_
dag CC....
halloTCe!!!

dennis1985

ben ook heel benieuwd
dag CC....
halloTCe!!!

rened


Parrot mk3100


Parrot MK3200 ls color

Roadkill (Michiel)

ff off topic: @Rened heb je toevallig ook een foto van je middenconsole,zit er namelijk ook al een tijd aan te denken om die compleet in het zwart metallic te zetten,dus van voorruit helemaal naar beneden... (btw heb ook zitten denken om hem door te monteren maar vond het niet makkelijk want dan mis ik me vakje)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

dennis1985

bedankt, ziet er ook netjes uit! heb ik iets om over na te denken

ps z'n dubbele mic is een jack van 2.5 mm en de ingang van de ck31000 is 3.5mm dus maar ff snel een pluggie bestellen

gelijk nog een vraagje.... werken die parkeersenoren een beetje? moet ik ook nog kopen en inbouwen
dag CC....
halloTCe!!!

rened

@Michiel, wat bedoel je met door monteren?

Ik heb dezelfde kleur auto als jou, maar heb hem expres hoogglans zwart laten spuiten, dat vond ik wat chicker.
Hele verbetering, en ben er nu, 3 jaar later nog steeds blij mee.



@Dennis,
ik vind het niks die sensoren. Komt waarschijnlijk omdat ik ze in de roostertjes van de RS bumper had gemonteerd, en
niet in de bumper zelf. Dat vond ik zonde. Dus werkte ze ook niet goed, ziet dan waarschijnlijk de rand van de bumper.
Bij het monteren van de RS uitlaat heb ik ze weggelaten, dus moet de unit er nog uithalen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev