Advertenties

Klets maar raak DEEL 182

Gestart door Stefan, 19 mei 2012, 23:21:24

Vorige topic - Volgende topic

Xanquezer (Frank)

Albert,  je was toen hier, en je was zeer gelukkig met de gele megane,  doe hem niet weg..
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

@ Rebecca sterkte voor de komende piriode,hopelijk is dit sneller over.

@Albert bij twijfel,niet oversteken.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rick Santbergen

Citaat van: Albert001 op  4 juni 2012, 12:49:19
Zit met een Dilemma,

Aan de eene kant zit ik te denken om me Megane te verkopen aangezien ze alleen nog maar stil staat en als ik er in rij het hooguit 50km per maand is.

En aan de andere kant vind ik het zo zonde aangezien ik gek ben op me Megane en bang ben dat ik er spijt van ga krijgen.

Weet niet wat ik moet doen

Even een tegendraadse opmerking vanaf mijn kant.

Verwacht je de komende maanden/jaren  meer te gaan rijden?
Zo niet, raad ik aan hem weg te doen, een auto voor 600km per jaar is super zonde.
Zeker als je de kosten op een rijtje zet: Wegenbelasting, verzekering, onderhoud en afschrijving.

Iedere kilometer kost je waarschijnlijk meer dan 3 euro.

Albert001

om eerlijk te zijn als ik nu prive 50km in de maand er mee rij is het veel aangezien ik de werkbus voor de deur heb staan en 6 en soms 7 dagen in de week aan het werk ben boodschappen doe ik tijdens werktijd aangezien ik dan toch bij alle supermarkten kom en ja moet ik ergens heen dan kan ik altijd wel een auto lenen of 1 voor een dag huren mits het een renault is  :P
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Albert001

Rebecca Fontijn

@Christian ik kom er wel hoor laat me niet zo snel kennen  ;)

@Albert ik begrijp je keuze wel hoor

Fubar (Marcel)

Albert, een dag geen megane is een dag niet gelachen.......
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Albert001

Citaat van: Fubar op  4 juni 2012, 15:04:16
Albert, een dag geen megane is een dag niet gelachen.......
ik weet het doet me eerlijk gezegt ook pijn maarja dit is ook zo zonde van de Meg

Fubar (Marcel)

Zet 'm dan eerst op het forum te koop, voor je gemoedsrust Y ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Karin

@Albert, als ik er zo weinig mee zou rijden dan zou ik denk ik dezelfde keuze maken al zou het wel met pijn in mijn hart zijn.

Roadkill (Michiel)

@Rebecca,sterkte met je gips,en komt wel weer in orde,enne als het lekker weer is wil ik je cabriootje wel uitlaten hoor (misschien dat ik mijn meissie dan ook wel zo gek krijg dat de volgende voor haar ook een cabrio word,mijn volgende iig wel)

@Albert,met de nieuwe belastingregels zou ik de Meg lekker houden,aangezien je zo goed als zeker bijtelling op je bus gaat krijgenals je dat al niet hebt....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Albert001

Het is gewoon zonde van de auto ze staat hier maar voor de deur vies te worden laatst helemaal gewassen enzo neergezet in hooguit 5km mee gereden en is nu alweer smerig van het stil staan.

Vind zelf dat de auto daarvoor nog te goed en te netjes voor is.
Ik heb um op speurders staan en zie wel wat er voor geboden wordt als het bod te laag is gaat ie niet weg en kijk ik of ik een garage kan krijgen hier in de buurt om um in te zetten en dan schorsen als ik zeker weet dat ie een tijd stil staat.

@Roadkill bijtelling heb ik niet met de bus aangezien ik op papier er niet prive mee rij dat heet creatief boekhouden

Roadkill (Michiel)

Nee nu nog niet,maar van huis uit naar een ob word zo meteen ook gezien als prive....Beste is bus op het werk laten staan,kan je op een briefje geven dat er zometeen gigantisch op gecontroleerd gaat worden!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy (Coup a One)

Rebecca ik wens je sterkte de komende draagtijd maar wel leuk dat je achter oranje staat !-!

Albert advertentie zeer begrijpelijk maar foto's met verlichting aan verkoopt niet 8)7 alle deuren en kofferbak los 8)7 afstand foto's 8)7 maak detail foto's verkoopt veel beter Y sucses !-!

Albert001

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  4 juni 2012, 21:21:34
Nee nu nog niet,maar van huis uit naar een ob word zo meteen ook gezien als prive....Beste is bus op het werk laten staan,kan je op een briefje geven dat er zometeen gigantisch op gecontroleerd gaat worden!!
ik heb geen vast werk adres ben chauffeur / koerier en bedrijfs vestiging is bij mij 500 meter vandaan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev