Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 50

Gestart door Stefan, 16 mei 2012, 16:28:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Ok dan heb ik nog ff geduld,en wacht nog ff op foto's van deze dikke classic!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

YVE5

Geen idee of het hier moet, of in de filmpjes-topic. :)

Het exterieur van de Megane is klaar voor 2012. :)  even twee filmpjes






Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Karin



YVE5

thanks!

men oprit is inderdaad niet de meest makkelijke, maar het lukt me wel om hier op en af te rijden. :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Karin

Dat was te zien. Leuke filmpjes trouwens en je auto ziet er goed uit. Ik zou hem wel eens in het echt willen zien.

Rick Santbergen

Auto ziet er goed uit yve5. Maar waarom leg je niet gewoon een stuk hout in die geul?

Roadkill (Michiel)

Beter stalen rooster dan,is de goot van de weg he... Met een stuk hout blokkeer je afvoer en dat zal ook in belgie een hoop gezeur opleveren ben ik bang.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

YVE5

omdat dat deel van mijn oprit openbare weg is, mag niets aan gebeuren.    Plus, met een stuk in dat gootje, wordt de hoek groter, waardoor ik meer problemen ga hebben om erop te rijden. :)

Oprit lijkt moeilijk, maar ik heb laatst een A6 erop gekregen die 0,5cm van de grond lag met zijn bodemplaat... ;) gewoon weten hoe je erop moet rijden doet veel. :-)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

Weet niet of ik deze foto al gepost had :)



Ik denk dat dat wel laag genoeg is... :D
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

denniske_91

@ yve5:
in het eerst filmpje heeft de neus van je auto wel een beetje wat weg van een viper, of ligt het aan mij o-)

Renegade (Mark)

Uiteindelijk met een hoop geknutsel is het gelukt (heeft me bijna 4uur gekost !!!), wel alleen de voorkant is nu verlaagd en niet heel veel omdat de banden gewoonweg te breed zijn ;(

Voor,



Ondertussen nog wat ruzie met een dolgedraaide bout,


Dremel 1 - Bout 0,


En na,



De achterkant ben ik niet meer aan toe gekomen en helaas moet ik nog even wachten op geld voor smallere bandjes voor en gelijk een setje gele koni's achter !-!

Blijkbaar heeft KW ook geen rekening ermee gehouden dat renault "flenskopbouten en moeren" gebruikt dus moest ik het een en ander ook nog zien uit te vullen om de moeren mooi vast te kunnen zetten l-

Edwin Postma

@Yves: Hele mooie auto heb je.

@Renegade.
Ziety er al beter uit.
Ga je straks verder opmlaag als je plattere banden hebt? o-)
Truckertje

Roadkill (Michiel)

@Renegade,ziet er een stuk beter uit zo!! ,maarre waarom gele koni's achter,je hebt toch een hele schroefset gekocht?

@ Yves, jou auto is zo netjes dat ik het ff niet onder woorden kan brengen!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

@ edje, hij moet idd nog flink omlaag ! Hij staat nu wel redelijk netjes maar nog steeds hoog :q

@ michiel, dit is de oude set van rick santbergen, er zaten geen achter dempers bij.

Heeft trouwens iemand ervaring met gele koni's ? Hoe hard zijn ze op de zachtste stand ed ?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev