Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 50

Gestart door Stefan, 16 mei 2012, 16:28:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Uhm Frank op deze manier faalt het altijd,eerst kitten daarna vastschroeven.......
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy (Coup a One)

Frank goed bezig !-! beter dan het Nederland's elftal maar die plu is wel erg bekent Y

Rogier

ik heb ook weer een paar nieuwe dingetjes gekocht, een momentsleutel en een setje nieuwe spacers van 5mm. Foto's komen er niet ;)

Edwin Postma

Truckertje

Rogier

Toen ik me velg van de auto afhaalde brokkelde de spacer gewoon uit elkaar, dus daar heb je helemaal niks aan edje ;)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ow dat was dan wel hoge kwaliteit, :cry:
Geluk dat het niet onderweg is gebeurt!
De nieuwe zijn van betere kwaliteit neem ik aan?  8)

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Edwin Postma

Truckertje

Rogier

Hahaha grappemaker ben je Edje, als ik de spacers eraf haal kan ik niet meer rijden :P loopt me band aan haha.
En Erwin die was niet echt niet hoge kwaliteit, ik heb al een keer andere gehad van H&R maar dat is evenmin slechte kwaliteit, ik had ze 5 min op de auto en ze waren kapot.

Nu heb ik een vrij onbekend merk en ziet er al veel steviger eruit dan de vorige, en nu totaal geen last van een trillend stuur, had ik voorheen wel.

denniske_91

heb sinds een tijdje ook 5mm spacers omdat me voorbanden anders aanlopen,hoop niet dat de mijne er ook tussenuit brokkelen,maar tot nu toe nog geen problemen gehad gelukkig! ik heb gewoon van die universele die zon beetje op elke steek kunnen,wat voor iets had jij rogier?

Rogier

1tje die op elke steek en elke naaf past :P maar moet wel zeggen, ik gebruikte die eerst alleen maar in de winter maanden ;) de pekel is dan niet zo best voor het materiaal :P die ik nu heb gaat er dan weer der af en de auto weer omhoog ;)

Paul

Nieuwe matten



En de papegaai heeft ook weer een nieuw onderkomen.

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

dennis1985

dag CC....
halloTCe!!!

Tedo

#177
Even passen:



Ben er gelijk achtergekomen dat het onderdeel aan de binnenzijde van de bumper wat ik mis op elke Megane II zit. En is dus bij geen enkel model los bestelbaar.
Toch vreemd, want het is het eerste wat stuk gaat bij een aanrijding voor (hoe klein ook).
Maar eens op de sloop vragen naar een auto die aan een kant in de kreukels ligt.

Felix

Dat ziet er goed uit Tedo!
Welk onderdeel bedoel je precies?

Tedo

Binnenin de bumper van elke Megane II zitten twee kunststof steunen, die op de aluminium balk rusten. Daar mis ik de passagierszijde van, maar die zit dus aan elke bumper.
Ziet er zo uit:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev