Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 50

Gestart door Stefan, 16 mei 2012, 16:28:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

sijm138 (jesse)

bedankt voor de reacties..    @dennis het is ook een apart model.. maar ben er voolopig nog niet klaar mee op hem op te knappen komt nog orginele spoiler op en nog een aantal dingen maar houd jullie op de  hoogte..
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Renegade (Mark)

Nieuwe voorbandjes !-! 215-40-17 eraf, 185-35-17 ervoor terug. Heb alleen nog geen foto's omdat het hier flink hard regent... Ik zoek trouwens nog iemand in imburg (of evt.het stukje brabant tegen limburg aan) die me kan helpen met het verstellen van de torsieas, krijg het zelf maar niet voorelkaar  :neen:

Roadkill (Michiel)

zo dat is ook een vorm van verlagen,die banden wissel,maar volgens mij staat het goed!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Citaat van: Renegade op 11 juni 2012, 17:02:41
Ik zoek trouwens nog iemand in imburg (of evt.het stukje brabant tegen limburg aan) die me kan helpen met het verstellen van de torsieas, krijg het zelf maar niet voorelkaar  :neen:

Neem eens contact op met Frank van MCC Sport in Veghel. Deze hebben jaren geleden mijn schroefset (incl torsie as verstellen) gemonteerd.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Renegade (Mark)

Citaat van: Benjamin Renon op 11 juni 2012, 19:49:11
Neem eens contact op met Frank van MCC Sport in Veghel. Deze hebben jaren geleden mijn schroefset (incl torsie as verstellen) gemonteerd.

MCC sport heb ik al eens geprobeert voor een nieuwe stelring voor de kw schroefset aangezien de vorige eigenaar van de set daar al eens een ring had laten vervangen. Ik werd doodleuk en op het botte af naar de importeur verwezen... Niet zon geslaagde ervaring dus gun ik hem ook geen cent om de as te verstellen.

Benjamin Renon

Oké, die ervaring heb ik nooit gehad met hun, maar ik kwam dan ook voor wat andere zaken dan alleen een stelring. Daar zou in principe iedere KW leverancier aan moeten komen. Ik ken in Limburg verder eigenlijk niet iemand die graag een torsie as verstelt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen

Citaat van: Renegade op 11 juni 2012, 20:09:22
MCC sport heb ik al eens geprobeert voor een nieuwe stelring voor de kw schroefset aangezien de vorige eigenaar van de set daar al eens een ring had laten vervangen. Ik werd doodleuk en op het botte af naar de importeur verwezen... Niet zon geslaagde ervaring dus gun ik hem ook geen cent om de as te verstellen.

MCC heeft mij 2,5 jaar geleden netjes een stelring toegezonden.

Renegade (Mark)

Precies, dat zei je me al toen ik de set kocht en ik dacht dus, laat ik het maar bij dezelfde zaak doen dan komt het sowiso wel goed ! De importeur was ook niet echt te spreken toen ik belde, ze waren een beetje boos erover dat ik naar hun werd verwezen en ook nog zomaar het nummer kreeg :q

Xanquezer (Frank)

Na weken te hebben gek** en gew8...

het begin :)


ene kant klaar!


andere kant erop!


Bijna klaar....  alleen kitten en lijmen...


GEFAALT!!!!
Regen..


Dus nu weer een spleet en wachten op beter weer :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

Pas op dat je geen krassen krijgt met die paraplu zo joh. Verder goed bezig.

Xanquezer (Frank)

#160
nee :)  isolatie tape ff snel omheen gedraait :P :)

thnx :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

Die quote was niet nodig. (zie forumregels)  ;)

Maar toch deed ik het liever niet. Dan bleef ik er liever zelf bij staan met de plu in de hand.

Xanquezer (Frank)

het heeft toch gefaald :P  dus van de week nog ff kitten en lijmen en komt helemaal goed :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Edwin Postma

Goed bezig Frank.
Vandaag mijn auto van binnen en buiten laten poetsen door www.genugtenautopoets.nl
Dit is een oud collega!
Maar ik zal morgen of overmorgen even paar plaatjes schieten :9~ 8)7
Truckertje


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev