Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 50

Gestart door Stefan, 16 mei 2012, 16:28:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Hele mooie wielen!! (verder is een camaro altijd goed :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

juul

iedereen weer lekker bezig geweest.
Binnenkort ga ik beginnen met het aanpakken van de roest en de wielen zullen opgeknapt worden.

denniske_91

heb me vandaag maar eens bezig gehouden met de auto achter te verlagen. had er een beetje schrik voor maar het is me eigenlijk alles meegevallen.
misschien in alle enthousiasme net iets te laag gezet,maar ik kijk het nog even aan.
plaatje bij het praatje:

en omdat het wat begon te regen,gauw even een tentje er overheen gezet o-):

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ziet er wel Stoer uit! Zwarte velgen met een chroom randje en dan ook nog zo lekker verlaagd, Top!  :grin:
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!



Roadkill (Michiel)

Hij is pas te laag als je wielen los hangen in de lucht!!! Ziet er zeer goed uit!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Ziet er goed uit. Zou zelf de kont ietsje omhoog zetten. Het is juist mooi als de auto ietsje voor over staat.

Rogier

Het ziet er erg mooi uit, mooi laag ook !-! ga je nog meer veranderen aan de auto ??

denniske_91

iedereen bedankt voor de reacties!
@ dennis: zit er inderdaad aan te denken om hem achter net iets hoger te zetten,of eventueel voor iets lager,maar dat is bijna niet haalbaar want dan lopen de velgen continu tegen de schermen aan.
@ rogier: wil wel nog het een en ander veranderen,eigenlijk houdt het nooit op  o-) maar wil eigenlijk zoiezo nog een andere achterbumper,zodat het mooi gelijk loopt,heb nog een dakspoilertje liggen die gespoten moet worden,en wil eventueel met de tijd nog een andere set velgen. en zo kun je eigenlijk altijd wel bezig blijven :D

Rick Santbergen


Tedo

Vind ik ook: zo horizontaal mogelijk (anders lijkt het net alsof het achter niet gelukt is 'm voldoende te laten zakken). Precies goed zo !-!

Roadkill (Michiel)

vandaag de dijk enkhuizen Lelystad heen en weer gereden,dus onbedoeld iets van 1.000.000 muggen op het front gepakt..... :D (kan ik morgen dus de auto gaan wassen,anders is het maandag waarschijnlijk afkeur op verkeerd licht beeld en te weinig zicht door de voorruit)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Zoals ik het hier zie Michiel,kun je hem buiten zetten met wat shampoo erop en de regen doet de rest.

Ik heb de auto gisteren weer even lekker gewassen en alle vliegen eraf.(van Gronau nog) :x


@Dennis
Staat lekker zo de auto.Echt rete laag.
Zonder kleer scheuren nog de stoep afgekomen?

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev