Advertenties


Klemmetjes binnenste deurrubbers onder het dak

Gestart door BadEend, 14 mei 2012, 19:27:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BadEend

Verschillende klemmetjes van de bovenste deurrubbers zijn bij mij gebroken en/of afwezig waardoor het rubber niet meer goed aansluit.
Zijn deze klemmetjes ook in een sterkere uitvoering verkrijgbaar en hoeveel zitten er per deur op?
Verkopen ze deze alleen bij de dealer en hoeveel kosten ze ongeveer?

R3FL3XSPRAY (Maurice)

bij mijn phase 1 megane zitten geen klemmen hoor ik trek gewoon mijn rubber er af en duw hem ergewoon weer op... misschien moet je een nieuwe rubber kopen omdat die van jou te oud is? zit er geen veerkracht meer in om zichzelf vast te klemmen scheuren of uitgedroogd?

mvg maurice
Renault Mégane Phase2
1.9D
Kleur: Rood

BadEend

Rubber onder de dakrand aan de binnenkant bedoel ik.

R3FL3XSPRAY (Maurice)

wat aan je binnen panelen vast zit? pfieeuuw geen idee of dit met klemmen vast zit volgens mij niet... zit dit niet aan je binnen panelen vast? kijk even bij de andere deur anders is een fototje zeer geplaatst om een beter beeld te krijgen.

gr maurice
Renault Mégane Phase2
1.9D
Kleur: Rood

Stony (Robert)

Ik weet wat je bedoelt ;) Die zitten idd met gele of witte plastic klemmetjes vast, die kunnen redelijk snel kapot gaan( als je met je rubber aanmoet zoals ik met t overspuiten) Ik weet niet of ze bij de dealer los te bestellen zijn maar ik heb ze bij mn schadehersteller weg ;) Dingen kosten bijna niks volgens mij, maar kijk er niet van op als ze bij de dealer relatief wel duur zijn.. ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

BadEend

Ik heb ze bij de dealer besteld en ze kosten maar liefst € 2,70 per stuk... pff. Wat een afzetterij.

BadEend

Ik heb de klemmetjes vervangen maar het rubber sluit op een plek nog niet helemaal goed aan. Kan dit komen door de leeftijd van het rubber?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev