Advertenties


airco vraagje

Gestart door Roadkill (Michiel), 14 mei 2012, 14:23:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

dennis1985

hier spring ik ff op in....!!!!

ik ken heel toevallig een bedrijfje dat hier heel goed in is...

is zeker de moeite waard en de aanbieding is geldig, tevens doen ze veel meer onder andere standkachels van webasto maar dat project komt snel in de daarvoor geplaatste topic....

www.autoklimaat.nl


Gratis airco controle
2 april 2012
Een airconditioning systeem is niet onderhoudsvrij. Per jaar verliest het systeem gemiddeld tot 10% koudemiddel. Koudemiddel zorgt, naast koeling, voor smering van de airconditioning. Door gebrek aan voldoende smering van het systeem tijdens gebruik, kan ernstige schade aan het systeem ontstaan. Om uw airconditioning systeem in goede staat te houden, is het dus van belang om uw airconditioning systeem regelmatig te laten controleren en onderhouden. Kijk hier voor meer informatie over airconditioning of kijk bij onze veel gestelde vragen over airconditioning.

Begin het voorjaar goed. Kom langs voor een GRATIS airco controle.

De professionals van Autoklimaat controleren graag uw airconditioning systeem. De werkplaats is uitgerust met de nieuwste diagnose apparaten, zodat elke fout in uw airconditioning systeem kan worden opgespoord en gerepareerd. Gedurende de maanden mei, juni en juli kunt u weer bij ons terecht voor een gratis airco controle! Kom langs bij Autoklimaat of maak een afspraak!

Wat valt er onder de gratis controle van uw airco?
Diagnose koudemiddeldruk
Koeltechnische werking
Advies reparatie en/of onderhoud



Uitgesloten van de gratis airco controle:
Lektest door middel van afpersen
Aftappen en vullen van het aircosysteem (zie hiervoor onze andere aanbieding)


dag CC....
halloTCe!!!

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

cubdriver

Ik heb nu een soortgelijk probleem met mijn Megane, AC lampje brand wel, net als de indicatie voor de sterkte van de ventilatie, maar er komt geen lucht uit de roosters, ook niet als AC uit staat. Kan dit ook komen doordat de AC moet worden bijgevuld, of heeft dit met iets anders te maken?

Thanks, Cubdriver

Roadkill (Michiel)

Bij mij werkt de ventilatie wel gewoon hoor,enkel niet koud te krijgen als het zo warm is,dus bij mij is het (hopelijk) een kwestie van bijvullen,bij jou misschien zekering van je ventilator?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

dennis1985

wat ook zou kunnen is de kachelweerstand.

dit is een metaalblokje met spiraaltjes er in en die kunnen wel is de geest geven. deze weerstand bevindt zich achter het dasboard en de kosten zijn laag ( max € 25,- ) is goed zelf te doen

dag CC....
halloTCe!!!

matthew

Voor Clubdriver is de kans groot idd dat de kachelweerstand defect is.

cubdriver

Okay bedankt! Ik ga eens even kijken morgen  8)

BadEend

Citaat van: dennis1985 op 27 mei 2012, 00:11:25
hier spring ik ff op in....!!!!

ik ken heel toevallig een bedrijfje dat hier heel goed in is...

is zeker de moeite waard en de aanbieding is geldig, tevens doen ze veel meer onder andere standkachels van webasto maar dat project komt snel in de daarvoor geplaatste topic....

www.autoklimaat.nl


Gratis airco controle
2 april 2012
Een airconditioning systeem is niet onderhoudsvrij. Per jaar verliest het systeem gemiddeld tot 10% koudemiddel. Koudemiddel zorgt, naast koeling, voor smering van de airconditioning. Door gebrek aan voldoende smering van het systeem tijdens gebruik, kan ernstige schade aan het systeem ontstaan. Om uw airconditioning systeem in goede staat te houden, is het dus van belang om uw airconditioning systeem regelmatig te laten controleren en onderhouden. Kijk hier voor meer informatie over airconditioning of kijk bij onze veel gestelde vragen over airconditioning.

Begin het voorjaar goed. Kom langs voor een GRATIS airco controle.

De professionals van Autoklimaat controleren graag uw airconditioning systeem. De werkplaats is uitgerust met de nieuwste diagnose apparaten, zodat elke fout in uw airconditioning systeem kan worden opgespoord en gerepareerd. Gedurende de maanden mei, juni en juli kunt u weer bij ons terecht voor een gratis airco controle! Kom langs bij Autoklimaat of maak een afspraak!

Wat valt er onder de gratis controle van uw airco?
Diagnose koudemiddeldruk
Koeltechnische werking
Advies reparatie en/of onderhoud



Uitgesloten van de gratis airco controle:
Lektest door middel van afpersen
Aftappen en vullen van het aircosysteem (zie hiervoor onze andere aanbieding)




Toevallig het bedrijf van je vader?

dennis1985

nee het is niet van hem maar zij zijn met ze drieen dat bedrijfje gestart.... way?
dag CC....
halloTCe!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev