Advertenties


airco vraagje

Gestart door Roadkill (Michiel), 14 mei 2012, 14:23:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Krijg geen koude lucht meer uit de airco,maar als ik het airco knopje indruk,brand wel het lampje en verandert het stationair toerental ook,kan het zijn dat mijn systeem moet worden bijgevuld? of kan dit andere oorzaken hebben? Sorry dit is mijn eerste auto met airco dus hier ben ik echt een leek mee.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Het lijkt er inderdaad sterk op dat je airco bijgevuld moet worden dan idd.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

af laten persen met 10 bar en bij posetief resultaat(dus geen lek), bij laten vullen.
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Tedo

Had ik 1,5 jaar terug ook Michiel. Even laten bij vullen en reinigen bij de Kwik-Fit (was toen iets van € 100,-)

R3FL3XSPRAY (Maurice)

ik heb het zelfde maar kan ik dit gewoon zelf bij vullen met lucht en kijken wat dit doet of niet? moet dit echt speciaal lucht zijn ik wil gwoon kijken of mijn pompen en alles nog werkt!
Renault Mégane Phase2
1.9D
Kleur: Rood

cabrio1

met lucht?! Nee, dit kan absoluut niet!

Je moet er echt mee naar een bedrijf die airco's kunnen afvullen ect. Die kunnen zo zeggen wat er aan de hand is.
Kan zijn dat het probleem met alleen afvullen is verholpen. Kan ook nog zijn dat de spoel op je airco pomp kapot is.
Daarom zou je aircopomp niet meer aangedreven worden.
Die spoelen zijn ook los te krijgen, ipv een complete airco pomp.

R3FL3XSPRAY (Maurice)

oke top en vullen is niet zo duur toch? want er zit totaal geen druk meer in mijn airco... kan het kwaad als ik mijn airco aan zet als er geen druk meer in zit?

gr maurice
Renault Mégane Phase2
1.9D
Kleur: Rood

cabrio1

Dit is per bedrijf verschillend.
Ik heb t pas gedaan bij mij op de zaak. Koste me dus niks(A)

Ja, dit kan kwaad. Kan je hele pomp naar de kl*te lopen. Volgens mij zit er ook een beveiliging op, dat wanneer er te weinig druk in t systeem zit, de pomp niet meer draait.

R3FL3XSPRAY (Maurice)

zal wel ff bij de kwikshit vragen of ze een airco test kunnen doen doen ze vaak gratis :)
Renault Mégane Phase2
1.9D
Kleur: Rood

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Tedo op 14 mei 2012, 20:57:12
Had ik 1,5 jaar terug ook Michiel. Even laten bij vullen en reinigen bij de Kwik-Fit (was toen iets van € 100,-)

Ok de meg staat voor 4 juni in de planning bij mijn garage,beurt en apk,dan ook meteen de airco maar ff laten bijvullen dan ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Zal tegen die tijd wel lekker zijn, een werkende airco!  Y

Áls het nog zomer wordt...

Dante

Niet elke garage kan èn mag airco vullen. Daar is een zogenaamde STEK vergunning/certificaat voor vereist... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Exact! Gewoon naar de Kwik-Fit (die zijn gecertificeerd, en het gebeurt goed (bij mij wel tenminste)).

Roadkill (Michiel)

Denk dat mijn garage ook gecertificeerd (mooi wordfeud woord btw) is,is niet een beun de haas zeg maar.. :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Dat moet goed komen dan!  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev