Advertenties


mistlamp kabelboom

Gestart door mark, 5 mei 2012, 11:04:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mark

weet iemand toevallig waar ik een kabelboom voor de mistlampen kan halen
mijn megane 1 phase 2 hb heeft geen voorbereiding voor mistlampen  >:(

is hiervoor gewoon een klein kabelboompje (alleen voor de mistlampen) te krijgen of moet ik dan de hele kabelboom vervangen??? :?


weet iemand toevallig waar ik die kabels kan vinden??????????

Nicole

Heeft hij ook geen stekkertje achter het binnenspatbord aan de bestuurderskant? Daar zat bij mij wel de voorbereiding. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

mark

#2
is het toevallig die onderste kabelboom???
deze kabel is het niet deze is van de bediening van de electrische ramen

(let maar niet op mijn zelfgemaakt lucht inlaat, deze moet ik nog ff een keertje op mijn werk fasoenlijk vastzetten)

mark


Roadkill (Michiel)

Ik ga as zaterdag hier ff naar de sloop,zal ik dan meteen ff kijken of ik een kabeltje voor je kan vinden?? (btw waarschijnlijk past die van een Kangoo ook,aangezien die gebaseerd is op de techniek en het onderstel van de scenic (zegt mijn vriendin)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

ja die mistlampen van een kangoo en een megane 1 phase 2 en senic zijn het zelfde
maar ik bestel denk ik gewoon een setje mistlampen op digisloop.nl is maar 5 euro duurder
en dan kan ik die meteen deze week monteren en de schakelaar heb ik al !-!

en volgens mij is die onderste kabelboom wel van de mistlichten die kon ik er gisteren niet zomaar uit trekken dus doe ik van de week nog wel ff (kan ik ook meteen mijn ashoes wat beter dicht kitten, want er zat een klein gaatje in)

mark

ze passen op:
Nissan   Primastar 11.06-00.00
Renault   Trafic (5) 07.01-01.07
Renault   Trafic (6) 10.06>>
Renault   Twingo 09.00-07.04
Renault   Kangoo (3) 03.03-09.05
Opel   Vivaro 06.01-08.06
Renault   Scenic 10.99-09.03
Nissan   Primastar 02.03-10.06
Renault   Laguna 1 01.94-10.00
Renault   Mégane 1 Phase 2 03.99-11.02

mark

daar had ik eigenlijk ook ff naar moeten kijken bij de sloop, maargoed daar dacht ik toen niet aan >:(

mark

gloednieuwe mistlampen zijn binnen !-! koste me maar 47 euro inclusief verzend kosten :)

maar ff een vraag: wie heeft er een duidelijke foto waar die kabelboom van de mistlampen zit.
als ik de schakelaar van de mistlampen inschakel dan hoor ik wel een relai klikken dus er hoort wel een kabelboom voor de mistlampen te zitten in die van mij

mark

ik heb de kabelboom gevonden, alleen ik mis het onderste stukkie >:(.
ik had vandaag geen tin meer in huis dus morge ff tin halen en dan kan ik ff een kabelboompje solderen !-!

en mijn ledlampjes zijn binnen !-!voor stadslicht en de mistlampen !-!

mark

en toen was er licht !-! !-! !-! !-! !-! !-!
helaas is het met de ledjes voor de mistlampen niks geworden, want er zit een reflectie capje over het lampje en met led zie je daardoor dus vrij weinig. dus dan maar een paar fel witte h1 lampjes er in !-!

mark

bij mij miste ik dus het laatste stukkie, het draadje van de mistlampen liep bij mij tot in het zekerings/relai kastje in de motor ruimte(het oranje/paarse draadje) daar zal ik binnenkort wel ff een kiekje van posten !-!

Dante

Citaat van: mark op 11 mei 2012, 20:01:50
helaas is het met de ledjes voor de mistlampen niks geworden
Bij mij idem dito... Had gele LED H1 lampen besteld voor in de mistlampen, maar ze passen niet door het gaatje waar een normale H1 wel doorheen past...

Mooi neusje zo, Mark... !-!
Verdere plannen?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

#13
ik heb bij mij dat gat waar die lampjes doorheen moeten ff ietsje groter gemaakt !-!
maar bij mij is dat reflector kapje dat voor dat lampje zit helemaal dof van binnen dus mischien als ik die ff flink op poets met commadant ofzo dat die dan wel reflecteerd en dan komen alsnog die ledjes er in !-!

tja verder heb ik nog 2 grilletjes thuis liggen daar maak ik nog een keer racegaas achter(en achter de bumper natuurlijk)
en als ik verder nog een setje leuke velgjes tegenkom en een leuk origineel hatchback spoilertje dan komen die er ook op natuurlijk (maargoed verder zal ik niks zeggen anders wordt dit weer een project topic en dan word dennis weer boos :D)

Dante

*kuch* ...dan word je toch lid..? ;) *kuch*

[/offtopic]

Dat groter maken begin ik niet aan. Ik had gele H1 lampjes, wilde alleen naar LED over. Past niet, jammer dan...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev