Advertenties


Filmpjes DEEL 11.

Gestart door Dennis Postma, 27 april 2012, 10:34:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

#181
Mannen, roep je vrouw erbij voor het volgende voorlichtingsfilmpje... (NSFW ;)):
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Sinds juni dit jaar ben ik naast mijn normale werk als treinmachinist ook tijdelijk aangesteld als instructie machinist Hanzelijn. De bouw van deze lijn is zo goed als af en momenteel zijn wij druk bezig landelijk zo'n 1000 machinisten op te leiden. Dit is de laatste stap voor dat deze lijn in gebruik genomen word (9-12-2012). 6 December komt de koningin deze lijn openen in haar koninklijketrein.

Aangezien deze schakel in het hoofdrailnet het laatste ontbrekende stukje is ben ik best trots dat ik deel uit mag maken in de voltooiïng van dit traject.


Edwin Postma

intresant filmpje broertje.
Dat is inderdaad iets waar je best trots op mag zijn !-! ;)
Truckertje

Stefan

Doe mij anders zo'n bootje voor mijn verjaardag...
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=37850

180 mijl per uur (over water!!! 8)7)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


Renegade (Mark)

Die is echt gaaf ! Ik heb alleen het hele filmpje zitten kijken naar de boot hoe ze ervoor zorgen dat hij genoeg downforce creëert om contact te houden met het water :huh: Ik heb niet veel verstand van straalmotoren maar zitten de uitlaten nou schuin naar boven zodat de stuwkracht een voorwaartse en neerwaartse richting krijgt ?

Dennis Postma

Daar lijkt het inderdaad wel op.  Y

Dante

Ik krijg toch meer van dit soort ideeën bij die bootjes...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Felix

Megane RS Trophy vs BMW M135i  Y


Felix

#190
@stefan, als je dat al snel vind, dan moet je dit filmpje eens bekijken xD
Bizarre machines waren dit




Dante

Ah ja... De Ekranoplans... Geweldige uitvinding van de Russen... !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

#192
Zo is er vroeger wel vaker geexperimenteerd met indrukwekkende machines. Dit is er absoluut een van. Deze toestellen zijn echt belachelijk groot en snel.
Zo hebben de russen ook een aantal andere indrukwekkende vliegtuigen gebouwd.

Ook iets apparts vind ik de Franse aerotrain. Een soort monorail die groter is dan een normale trein en ook een exemplaar met straal aandrijving:
https://www.youtube.com/watch?v=1Ysj8UcKOR8&feature=youtube_gdata_player


Roy (Coup a One)

Ellendig is het als er weer eens zo'n traktor voor je rijdt die niet opschiet, daar zal je met dit monster geen last van hebben _o_


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev