Advertenties

Showoff Tuning Festival 2012 -30 Juni & 1 juli 2012

Gestart door Benjamin Renon, 26 april 2012, 19:17:11

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Ik vindt het ook een mooie locatie en een mooie tijd om te verzamelen. Nu hopen op mooi weer, anders was ik morgen de auto voor de katse viool :P ga morgen kijken of ik een jerrycan kan scooren om me auto daar eventueel te wassen :P heb er zin in heren !-! een klein maar gezellig clubje.

Rick Santbergen

9 uur is geen probleem. Het is toch maar 11 minuten rijden

Brian

zal ook kijken of ik zondag kan.. Weekend zit namelijk al aardig vol... Ben alleen momenteel wel meganeloos :(
Het onmogelijke doen we direct; wonderen duren iets langer, maar garanderen doen we niet

Koentje

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik ben er zondag ook en vertrek uit Tilburg vandaan!
Zie jullie daar!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Koentje

Morgen hoeven jullie niet op mij te wachten op de carpool...
Misschien dat ik later kom, er is iets tussen gekomen.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ja en door verkeerde planning van mij, kan ik wederom morgen niet komen!
Ik hoop dat jullie er een leuke dag hebt met goed weer!  ;)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

denniske_91

ik ben al weer terug,leuke dag,goed weer, lekker druk en genoeg te zien,waaronder de carwashbabes!
ben samen met een maat er naar toe gereden,dus helaas niet met de meganeclub samen gereden.

pierre

Vandaag ook even wezen kijken met  Ina en Jonathan bij Showoff Tuning Festival was best druk en weer de moeite waard hier en paar foto's

Gr Pierre Ina Jonathan  --
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

michelvermeeren92

ik was er vandaag ook bij showoff ik stond eerst naast de wagens van je foto maar had hem verplaast naar de anderekant waar nog wat vrienden van me stonden!

VanLoonPatrick

Hoi allen!

Ik was er vandaag niet bij.. maar Paikey wel en heeft foto's gemaakt. Hij heeft ze aan mij gegeven, en ik heb ze online geknalt.
Je kunt ze bekijken via www.vanloonpictures.nl! (Ja een nieuwe website.. :P)

Dus nog maals; de foto's van vandaag zijn door Paikey gemaakt! Dankje richting hem. :-)

Groetjes, Patrick!

denniske_91

leuke foto's,kan ik eventueel ook een groter exemplaar van de foto's van mijn auto krijgen? zie dat het eendje in de smaak is gevallen haha

VanLoonPatrick

Citaat van: denniske_91 op  1 juli 2012, 22:45:40
leuke foto's,kan ik eventueel ook een groter exemplaar van de foto's van mijn auto krijgen? zie dat het eendje in de smaak is gevallen haha

Natuurlijk mag dat :) Stuur maar een mailtje via de contact pagina welke foto's je wilt hebben. Dan stuur ik ze door! PB kan ook altijd.

Gr!

Roy (Coup a One)

Leuke foto's en veel mooie auto's ofwel showgirls :D !-!

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev