Advertenties


standaard kabelboom in de Reanult

Gestart door meganic, 25 april 2012, 22:46:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

meganic

Heb ff een  vraagje, is de kabelboom van de Megane zodanig standaard dat je evt later ook electrisch bedienbare buiten spiegels e.d kunt plaatsen?
ik heb zelf een 1.4 Basic, en vroeg me af of dit mogelijk was zonder kabels te meoten veranderen.
een Renault kan wel eens vraagtekens oproepen

Roeland75

Als een paar cent kunnen besparen bij de fabriek dan doen ze dat....... Dus nee, meestal liggen er geen draden voor elektrische ramen etc.

helaas.

Tedo

Is het niet zo dat extra kabelbomen aan te sluiten zijn op de hoofd-kabelboom? Helaas zijn die kabelbomen nieuw enorm duur, en gebruikt moet je er maar vanuit gaan dat alles (nog) werkt. Ik heb wel begrepen dat bijvoorbeeld de kabels voor elektrisch inklapbare spiegels er wel gewoon zijn, al heeft de auto ze niet. Het is voor de fabriek natuurlijk ook goedkoper gestandaardiseerd (minder typen onderdelen en kabels) te werken.

Jacques

Je kunt het ook gewoon zelf doen, zonder de Reno kabelboom. 2 wisselrelais per raam en een schakelaar.
Door ompolen gaat de motor de andere kant op.


meganic

dank voor jullie reacties, !-! maar electrisch werkende ramen heb ik, en inklappen hoeft voor mij niet persé, het gaat mij erom of ik ipv handverstelbare spiegels (van binnenuit) over kan gaan naar electrisch verstelbare spiegels zonder veel gedoe, maar ik vrees met grote vrezen voor mij  Basic Reanultje. :huh:
een Renault kan wel eens vraagtekens oproepen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev