Advertenties


Klets maar raak DEEL 181

Gestart door Dennis Postma, 24 april 2012, 20:34:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Kanonnen.
Laat je ze herstellen? of ga je ze zelfd oplappen? ;)
Truckertje

juul

Nog geen idee eerst maar is door de APK en dan zien we wel weer.
Maar als het gebeurt dan doe ik het denk ik zelf, hoeven van mij geen bling bling wielen te worden,
zolang ze een beetje strak zijn vind ik het prima.

P.S weet iemand welk type dit zijn ? Kan ze zelf zo namelijk niet vinden.

Roadkill (Michiel)

@Juul,zag van de week dat er nu ook een speciaal setje van foliatec is,dat spuit je op je velg en dat vormt zich tot een soort folie laag over je velgen. Vult meteen kleine krasjes en zo op!!

hier ff linkje: http://www.astuning.nl/Webwinkel-Product-13161126/FOLIATEC-Velgen-Folie-Spray.html
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Zonet bij autosloop Pijffers in Wijhe geweest.

Daar lag een uitgebrande Megane 2 RS trophy(stond er opgeschreven :x )
Ook lag er een blauwe ph2 coupe met voorschade maar met 3D tjoening achterlichten en een phase 1 Monte carlo met een piekfijn Leren intrieurtje !-! !-!
Truckertje

Rogier

@ Tedo, vocht in de lampen heb je in de meeste after market lampen, ben dan ook wel bang dat je ze in de devil eyes ook krijgt. Zelf heb ik er vrij weinig last van, bij de vorige auto helemaal niet omdat ik alles goed had afgekit ;) Als je het wel hebt even de rubbere kappen aan de achter kant verwijderen en je vocht is zo weg !-!

Plastidip is dat Michiel, in het echt ziet het er minder mooi eruit, ze komen nog met een hoogglans variant, dan wordt het een stuk mooier ;)

Tedo

Klopt Rogier. In veel originele koplampen ook trouwens. Helaas kom je bij de Megane II erg lastig bij de doppen achterop je koplampen.... 8)7

Rogier

Dat is toch zo gedaan, eventjes :P je voorbumper demonteren :D

Rogier

Afgelopen zaterdag is powndnews na de meeting bij de mac in Veenendaal geweest, om een reportage/opname te maken van de auto's en de eigenaren. Ik hoorde net dat het vanavond op 22:45 uur uitgezonden wordt, ben benieuwt of mijn auto er nog in voorkomt :P (zat regelmatig in de mac :D)

Deze opname is geregeld door Team M.S.R. (team Midlands) ;)

Tedo

Op zich is die voorbumper er zo op en af ja. Via de wielkasten lukt ook nog net (maar makkelijk is anders).

Citaat van: Rogier op  7 mei 2012, 17:38:05
Dat is toch zo gedaan, eventjes :P je voorbumper demonteren :D

juul

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  6 mei 2012, 22:12:14
@Juul,zag van de week dat er nu ook een speciaal setje van foliatec is,dat spuit je op je velg en dat vormt zich tot een soort folie laag over je velgen. Vult meteen kleine krasjes en zo op!!

hier ff linkje: http://www.astuning.nl/Webwinkel-Product-13161126/FOLIATEC-Velgen-Folie-Spray.html
Dit is inderdaad een goedkopere optie ja maar eerst door de APK van de week zodat we weer een jaar kunnen rijden.

Dante

Voor degenen die dit jaar na 1 juli zich op Frans grondgebied bevinden met een auto, even opletten...

Citaat van: ANWB Verkeersinformatie
Nieuwe verkeerswet/alcoholtest Frankrijk

22 februari 2012 - In Frankrijk moet vanaf 1 juli een alcoholtest (éthylotest) in het voertuig aanwezig zijn. Dit geldt dan ook voor buitenlandse voertuigen. Gebruik van de alcoholtest is echter niet verplicht.
Sinds 1 december 2011 is er al de verplichting voor (uitgaans)gelegenheden die alcohol serveren en ’s nachts open zijn om hun klanten alcoholtesten ter beschikking te stellen. Deze maatregel moet het rijden onder invloed terug dringen.
Met zo’n test kunnen bestuurders, bij twijfel over hun alcoholgehalte, zelf bepalen of ze wel of niet in staat zijn een voertuig te besturen.
De test is in Frankrijk o.a. te koop bij drogisterijen, de grotere tankstations en in sommige horecagelegenheden.
Via ANWB

Hier per 2 te bestellen voor 6 euro ex. verzenden !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik heb begrepen dan Nederlanders een vrijstelling hiervoor hadden gekregen.

Dante

Beetje vreemd dat NLers er geen hoeven te hebben... Op welke grond dan..? Doet eens een link waar dat staat. Ik kan nl. niets vinden wat daar op wijst.

Overigens, de boete voor het niet hebben van 2 van deze tests bedraagt zo rond de 15 euro (Ik vond 11 euro als laagste & 17 euro als hoogste boetebedrag). Wetgeving gaat 1 juli in & per 1 november worden er pas boetes uitgedeeld.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Nah, lekker is dat. Maar bedankt voor de link: ik zal ze maar bestellen.

cloud nine

Citaat van: Rogier op  7 mei 2012, 17:50:44
Afgelopen zaterdag is powndnews na de meeting bij de mac in Veenendaal geweest, om een reportage/opname te maken van de auto's en de eigenaren. Ik hoorde net dat het vanavond op 22:45 uur uitgezonden wordt, ben benieuwt of mijn auto er nog in voorkomt :P (zat regelmatig in de mac :D)

Deze opname is geregeld door Team M.S.R. (team Midlands) ;)

Ah das jammer dat ik dit gemist heb, stond op het punt om te gaan zaterdag alleen moest op het laatste moment afzeggen.
Ik denk dat ik aankomende zaterdag wel probeer om aanwezig te zijn. De nieuwe bumpert zit er trouwens op  !-!
Plan for the best prepare for the worst

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev