Advertenties


Klets maar raak DEEL 181

Gestart door Dennis Postma, 24 april 2012, 20:34:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juul

euh..... kan je ze opsturen ??

Rebecca Fontijn

@Juul tuurlijk kan dat wil je dan even je adres in pm doen en de naam van de winkeleigenaresse alsjeblieft

juul


Rebecca Fontijn

thnxx Juul ik ga het morgen of vrijdag voor je regelen  !-!

Rogier

Zoals sommigen al weten schoot ik gisteren gigantisch hard in de stress, ik werdt namelijk gebeld door de garage waar me auto staat voor onderhoud dat mijn cilinderkop kapot is en vervangen moet worden. En de afspraak was dat me auto voor zaterdag klaar was zodat ik nog deel kan nemen aan de oranje tour. Gisteren de halve dag heen en weer gebeld en kwam op niks uit, me garage had een revisie bedrijf gebeld, dat bedrijf zou meer laten weten en door de luie mensen daar moest mijn garage houder er zelf achter aan bellen en er achter komen dat die mensen nog geen reet hebben gedaan voor mij. Toen kwam Robin vanmorgen dat er een gereviseerde kop op de onderdelenlijn.nl lag en in de buurt van ons, ik me garage gebeld en hun halen voor mij die kop op !-! wat ik echt super goede service vindt van James autoservice te Westervoort !-! hij ging proberen op die kop er vandaag op te krijgen mocht dit niet lukken dan wordt het helaas pas na het weekend, morgen hebben ze maar 2 monteurs en de dag vol gepland. Nu ben ik uiteraard zeer positief en hoop ik dat de auto vanavond/ morgen klaar is. het kost me wel wat meer dan normaal ik denk zo'n 1200,- maar ik heb het voor me 2de grote liefde over :P af en toe moet je haar ook verwennen :D

Zodra ik een belletje krijg met de mededeling dat me auto toch klaar is krijgen ze morgen van mij een krat bier of een heerlijk stuk taart !-!

matthew

Jammer Rogier even wat extra kosten zo,maar nu het los ligt kun je het idd wel beter even goed aanpakken.

Hoop voor je dat ze hem voor zaterdag af hebben.

Rebecca Fontijn

zo goed nieuws van rogier dan zal ik me goede nieuws er ook maar even ingooien he  ;)
ik had vanmorgen een gesprek en werd meteen gevraagd te blijven om mee te draaien
nu klinkt dat voor een aantal van jullie misschien heel raar maar was zo blij als een klein kind met een ijsje

dus becs gaat weer mensen pijn laten lijden  .....en ik wordt waarschijnlijk morgen gepiercd  ;)

Rogier

Oh god, wat voor piercing wordt het ? Maartje zei ook al, dat je haar wel een piercen op 1 voorwaarden :P dat het kosteloos is hahahah.

Nou om nog even met goed nieuws te komen, ze zijn bezig met mijn auto, ze hebben wel 200 KM gereden voor me de cilinderkop. Als de auto morgen klaar is ben ik blij, En dan 30000% genieten van de rit. Ik ga vanavond maar even bidden :D

Rebecca Fontijn

@Rogier als ik dat regelen kan heb je een deal ..... ik krijg waarschijnlijk3 dermals op mn arm

ik geloof niet dat er wat leeft hier boven maar ik doe met je meer rogier

Rogier

3 dermals, is dat niet een beetje veel :P. Maartje vindt zo'n dermal wat ze had nog steeds erg mooi ;) Ik denk dat ze die ook wel weer een keer terug wil, alleen moet ie dit keer wel recht gezet worden :P

Dennis Postma


Rebecca Fontijn


matthew

Das goed nieuws Rebecca.
Veel succes.

Rick Santbergen


Rebecca Fontijn


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev