Advertenties


Klets maar raak DEEL 180

Gestart door matthew, 12 april 2012, 23:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

Dat lijkt me niet meer dan logisch... De fabrieksgarantie vervalt zodra ergens mee gerommeld wordt... Wel jammer, want blijkbaar had de auto wel onder garantie gevallen, mits deze niet gechipt had geweest...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ard Klok

Een van de meetings waar ik dit jaar ook nog wel naar toe had willen gaan gaat helaas niet door.

Rogier

Hmm dat valt wel erg tegen zeg :( had hier graag weer bij willen zijn. We gaan gewoon opzoek na een alternatief Ard op na België :P

Dennis Postma

Je was ons net voor Ard, maar helaas moet ik bevestigen dat het klopt. Ik zal dit ook nog even in een appart topic kenbaar maken.

Rogier

Een meeting organiseren alleen voor de Meganeclub incl een fotoshoot :P

Heatzone (Mark)

Net eindelijk me subwoofer succesvol aangesloten, wat was dat een hell! Had ik eindelijk alles weer terug in elkaar gezet en alles netjes weg gewerkt is er een stekker bij me versnellingspook los geschoten zonder dat ik het wist, gingen met achterste raampjes niet meer omhoog  l-

Dus nog een keer openschroeven en weer inelkaar zetten! Maar het geluid is echt super, wat een bas komt eruit!! :9~
Zal snel een foto posten van de subwoofer 8)

Roadkill (Michiel)

Hebbie hem in je kofferbak gekregen? En je hebt wel je bekabeling gescheiden aangelegd mag ik aan nemen,dus niet je voeding langs je signaal kabel?? Ben benieuwd naar het geluid nu. Oh ja nog een vraagje aan je,weet jij of je bijde ooijevaar gewoon ook op het terrein mag rondsnuffellen voor onderdelen?(Me vriendin heeft de Kangoo proberen stil te zetten door aan de ruitenwisser achter te gaan hangen..... :D)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Haha, nou dat ging echt op een cm na dus niet :D.. Maar ik tegen die tijd me reserve band eruit halen en hem daar netjes weg werken als die weer naar achteren moet! Voor nu zit hij onder me roadbox :), haha ik heb die tulp stekkertjes en kabel apart getrokken, die ligt aan de bestuurderszijde van de handrem en de voeding + rem kabel aan de andere kant !-!

Haha, dat weet ik eigenlijk niet, meestal als je zegt ik heb dit nodig hebben ze het wel ergens in een magazijn leggen! hahah dat moet er vast heel leuk uit hebben gezien  8)7


Rebecca Fontijn

nu hebben ze van de week mn titel weer terug gegeven  Y maar volgens mij hebben ze ook ergens ''daily'' tussen gezet  ;)

Roadkill (Michiel)

@ Mark geen idee,ze stonden in oosthuizen met een platte accu,accu btw was echt wel op nu,maar was nog de orginele!!! (12 jaar schijnt echt oud te zijn....nou ja voor een accu dan!)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Citaat van: Rebecca Fontijn op 20 april 2012, 12:13:40
nu hebben ze van de week mn titel weer terug gegeven  Y maar volgens mij hebben ze ook ergens ''daily'' tussen gezet  ;)
De foto via mij.  o-) Heeft wel even geduurd dat je het zag, Beccie...;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

@Benjamin dee foto had ik allang gezien heb ik je nog voor bedankt ...lees maar terug  :grin:
maar bij de zin "mn biatch is mn alles" staat nu daily tussen  :grin:

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

@Benjamin ..kreng.. verder vindt ik je wel lief hoor  :grin:

Rick Santbergen

Voor de monteurs en techneuten.

Als ik mijn stuur naar rechts draai is het extreem zwaar, als ik naar links draai is er niets aan de hand.
Wat is er kapot? :?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev