Advertenties


Klets maar raak DEEL 180

Gestart door matthew, 12 april 2012, 23:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Leuk om te zien dat er een foto gebruikt wordt hiervoor. !-!

Als ik langer naar je avatar kijk had ik hem denk ik nog iets anders kunnen maken, maar tijdens het maken van de foto er niet bij stil gestaan. Alles wat ik nu "niet goed" doe (in mijn ogen) neem ik mee voor volgend fotomateriaal.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Al doende leert men, toch Benjamin? ;)
Enne... Als je zo door gaat, voorzie je iedereen hier van zo'n mooie avatar... !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Fubar (Marcel)

Vanaf 8)7 hoeveel stickers (zie Roadkill ;)) komen we dan in aanmerking voor een nieuwe Y avatar ?
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Heatzone (Mark)

Ik heb zojuist op een subwoofer geboden en me bod is geaccepteerd, echter is het de vraag of deze uberhaupt gaat passen in me kofferbak...

Depth    408mm [16-1/32"]
Height    368mm [14-15/32"]
Length    550mm [21-21/32"]

Ik denk het zomaar niet, dan zal ik hem onder de roadbox moeten zetten en later eventueel op de achterbank (niet ideaal...)

Rick Santbergen

Misschien een gekke vraag, maar waarom koop je eerst een subwoofer en kijk je dan of het past?

Roadkill (Michiel)

#51
Die gaat toch wel passen,tenminste neem aan dat het een complete kist is?? (btw dingetje van Keesos was anders ook wel wat voor je geweest ;) )

@ Fubar,ik had eigenlijk gedacht dat er onderhand wel een aparte prijs was voor de meest orginele stickers.. :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rebecca Fontijn

@Benjamin sja die foto wil ik ook wel gaan gebruiken maar ...... ik heb nog steeds niet door hoe dat moet  :?
Vind het echt wel een leuke foto hoor serieus  !-!

Roadkill (Michiel)

Gewoon pikken van zijn account,opslaan op je computer en uploaden naar je eigen album (zo heb ik het gedaan ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rebecca Fontijn

oja zo simpel .... nou zal je een geheim verklappen onder het donkere zit blonT

Heatzone (Mark)

Citaat van: Rick Santbergen op 17 april 2012, 12:11:07
Misschien een gekke vraag, maar waarom koop je eerst een subwoofer en kijk je dan of het past?

haha, het bod was onder voorbehoud dat het past in me achterbak :). eventueel kan ik hem ook gewoon onder me roadbox kwijt, maar als ik dan me achterbank erin wil dan wordt het toch wel lastig..

Heatzone (Mark)

@ Michiel het is inderdaad de complete kist, maar doordat ik een cabrio heb zit ik met een lager stuk en een hoger stuk.. :O

Rick Santbergen

Als het niet past, de kist aanpassen.

Benjamin Renon

@Rebecca: ik probeer vanavond wel even te kijken voor je. Dan pas ik het gelijk aan voor je.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

J kan toch meten?,maar lijkt mij geen extreem grote kist (en vind de kofferruimte van je best wel meevallen..) Anders misschien toch die sub van Keesos?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev